top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Що таке лід та як з ним працювати в CRM?

Рейтинг:

Лід - це самий-самий «холодний контакт», зачіпка, яка може стати клієнтом, а може і не стати. Це може бути email, номер телефону, навіть якась подія - все, що може послужити джерелом для ваших менеджерів з продажу; все, за що можна «зачепитися», щоб в майбутньому отримати клієнта.

Облік лідів в CRM важливий для аналізу продажів. Те, як ліди конвертуються в реальних клієнтів, показує, по-перше, наскільки якісну аудиторію привертає ваш маркетинг (якщо пошуком лідів займаються не менеджери з продажу безпосередньо) і, по-друге, наскільки ефективно менеджери працюють з лідами, чи приводять їх дії до продажу.

Як додати лід?

1. Вручну - найпростіший варіант - заносити кожен лід, натискаючи кнопку Додати та вказуючи все, що про нього відомо.

2. Імпортувати - якщо у вас вже є база, яку ви хочете перенести в Бітрікс24 - це легко зробити, завантаживши файл формату .csv. В системі є шаблон такого файлу, ви можете завантажити його та ознайомитися зі структурою.

Детальніше, як це зробити

3. Автоматично з сайту - якщо на вашому сайті є анкета, форма запиту або інша веб-форма, яку заповнюють потенційні клієнти, всі отримані дані ви можете перенести автоматично в Бітрікс24.CRM;

Детальніше, як це зробити

4. Із вхідних листів та дзвінків (навіть якщо дзвінок пропущений)

Для того щоб лід перетворився в продажу (в угоду), менеджер може використовувати різні інструменти Бітрікс24 (варто зазначити, що Бітрікс24.CRM - це саме інструменти для спрощення та прискорення роботи, талант продавця ніхто не відміняв):

  • запланувати зустріч, дзвінок та додати нагадування про це;
  • написати листа з CRM;
  • поставити завдання (собі або колезі);
  • зателефонувати безпосередньо з CRM з можливістю «впізнати», того, хто телефонував (якщо клієнт подзвонить, відразу відкриється його картка), записати розмову, перенаправити дзвінок іншого співробітника, прийняти дзвінок на мобільний телефон та інше.

Як отримувати лід з листа
Як отримувати лід із дзвінка

Статуси ліда

При роботі з лідом можна змінювати його статус.

Статус - це той етап, на якому зараз знаходиться спілкування з клієнтом. Ці етапи можна налаштувати так, як потрібно саме вам. Для цього перейдіть в розділ Налаштування - Довідники - Статуси

У процесі роботи з лідами статуси виглядають так:

Конвертація ліда

Коли попередня робота з лідом завершена, та намічається угода - лід можна конвертувати в інші елементи CRM:

  • Контакт - якщо є інформація про конкретну людину
  • Компанія - якщо робота йде з юридичною особою
  • Угода - якщо є впевненість, що справа дійде до продажу та оплати

Причому лід можна відразу перетворити і в контакт, і в компанію, і в угоду, щоб не заповнювати одну і ту ж інформацію.

Лід може виявитися неякісним - наприклад, людина подзвонила і помилилась номером, або просто цей клієнт вам не підходить. В цьому випадку можна перевести лід в статус неякісного і це враховується при аналізі роботи з клієнтами.

За замовчуванням, конвертувати лід може менеджер, який додав лід, його керівник і адміністратор вашого Бітрікс24. Права доступу по управлінню лідами можна розподілити зручним для вас шляхом в розділі CRM - Налаштування - Права доступу.


Як налаштувати права доступу

Звіти

Важливо не тільки працювати з лідами, але й аналізувати процес продажів. Наочну інформацію про ефективність роботи можна отримати за допомогою типових звітів.

Як налаштувати звіти


По суті, ви можете працювати і без лідів - відразу використовувати контакти і компанії. Однак ліди дають можливість стежити за процесом роботи з клієнтами, контролювати ефективність менеджерів, будувати воронку продажів і використовувати багато інших приємних функцій :)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери