top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Користувачі телефонії та внутрішні номери

Рейтинг:

У телефонії Бітрікс24 для кожного співробітника можна налаштувати свій внутрішній номер. Внутрішні номери потрібні для того, щоб клієнти, які телефонують вам на ваш номер, могли відразу ж потрапити на потрібного їм спеціаліста, а також під час розмови один співробітник міг переадресувати дзвінок на іншого.


Як налаштувати дзвінки по внутрішньому номеру

В Бітрікс24:

  1. На сторінці Телефонія > Користувачі проводиться настройка внутрішніх номерів. Сторінка доступна користувачу з певними правами, за замовчуванням це Адміністратор. Для налаштування досить скористатись посиланням Налаштувати в рядку потрібного співробітника. Відкриється форма, в якій потрібно вказати внутрішній номер:

    Добавление добавочного номера в настройках пользователей

  2. Другий спосіб – через редагування внутрішнього номера в профілі співробітника в блоці Інформація про користувача:

    Добавление добавочного номера в профиле пользователя


Телефонні апарати

Якщо співробітник буде працювати через телефонний апарат, а не дзвонити з комп'ютера, то необхідно встановити Вкл в опції Підключити телефонний апарат і використовувати дані що з'явились для налаштування телефонного апарату. Значення поля Пароль можна змінити:

Настройка телефонного аппарата

При звільненні співробітника прив'язка до телефонного апарату в його обліковому записі деактивується. Додатковий номер не буде активний, його можна буде видати іншому співробітнику. Дзвінок на нього не буде направлятися ні за правилами CRM, ні за правилами маршрутизації дзвінків. Але, тим не менше, адміністратор повинен змінити в CRM відповідального і видалити звільненого з черги.


Внутрішні дзвінки та переадресація

На даний момент співробітники можуть дзвонити один одному як через внутрішні номери (простим набором цифр, як при звичайному дзвінку), так і через бізнес-чат в браузері або десктоп-застосунку:

Звонок через браузер

Щоб таке було можливо, необхідно:

  • призначити співробітнику внутрішній номер;
  • включити опцію Обробка додаткового номера в налаштуваннях маршрутизації номера.

Також переадресувати дзвінок іншого співробітника при прийомі вхідного дзвінка можна безпосередньо з панелі Бізнес-чату, або з телефонного апарату.


Увага: Внутрішні дзвінки між співробітниками не тарифікуються і не записуються.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло