top_ua
Вхід

Оренда номера

Як орендувати номер?

Для того, щоб орендувати номер, вам потрібно зайти на сторінку Телефонія > Підключення > Оренда номерів.

Після чого з'явиться форма де необхідно ввести данні та після цього натиснути кнопку Відправити заявку.

оренда номера2.png

Протягом 3-х робочих годин з моменту відправлення заявки з вами зв'яжеться представник оператора зв'язку.

Зверніть увагу, при оренді номера доступні тільки дзвінки. SMS, MMS та інші мобільні послуги недоступні.

Послугу оренди номеру надає наш партнер компанія Київстар. Вартість дзвінків розраховується за тарифами оператора.

Відключення орендованого номера

Якщо у вас більше немає необхідності у використанні орендованого номера, то ви в будь-який момент можете його відключити.

Для цього вам необхідно звернутися до оператора та подати заявку на відключення номера.

Компанія Київстар розгляне вашу заявку на відключення та здійсніть це через деякий час. Подробиці щодо термінів відключення ви можете дізнатися напряму у представників даного оператора.Повторно орендувати цей самий номер можна тільки через 3 місяці.

Так як номерна ємність оператора обмежена, то всі номери рано чи пізно потраплять в оренду користувачам. Після закінчення оренди номер потрапляє в спеціальний список на 3 місяці - це загальноприйнятий термін «охолодження номера». Вважається, що за цей час старі клієнти оновлять свої номери, реклама піде з тиражу, і новий власник може користуватися номером.

Якщо у вас виникають труднощі з номером (на цей номер масово надходять дзвінки від старого орендаря), то краще буде відключити його та підключити новий.

Перенесення орендованого номеру з одного порталу Бітрікс24 на інший

Щоб передати орендований номер з одного Бітрікс24 на інший (або в коробку) потрібно звернутися в Техпідтримку24 із запитом про передачу номера.

Особливості передачі номера:

  • Заявка на перенесення проводиться від імені адміністратора Бітрікс24, де в даний момент знаходиться номер.
  • Якщо перенесення здійснюється з хмарної версії в коробку Бітрікс24, то в повідомленні техпідтримці вкажіть ще й діючий ліцензійний ключ. Перенесення виконується шляхом заміни акаунта телефонії коробки акаунтом з хмари – переносяться номера, баланс, налаштування, SIP-конектор.

    При цьому в коробці не потрібно поповнювати баланс, оплачувати SIP-конектор і т.д. Якщо з якоїсь причини є кошти на балансі телефонії в коробці, то є можливість перед перенесенням запросити повернення у оператора.

  • При перенесенні з хмари на інший хмарний Бітрікс24 здійснюється тільки перенесення номера, кошти на балансі не переносяться. На час перенесення, номер не буде доступний для використання.

Успіхів у роботі!

Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Відгук
Замовити впровадження