top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як користуватися живою стрічкою?

Рейтинг:

1. Що таке Жива стрічка? Для чого вона потрібна?

Жива стрічка являє собою сторінку, на якій виводяться останні події порталу: новини, коментарі, нові файли, системні події тощо. В ній можна переглядати всі події, які до вас відносяться, за весь час життя порталу.

Можна створювати завдання, висловлювати подяку, запускати бізнес-процеси, залишати коментарі до подій, ставити лайки, влаштовувати голосування, оповіщати ваших колег про важливі події та оголошення.

Головне завдання Живої стрічки - створити живе спілкування в режимі реального часу і спростити взаємодію в компанії.


2. Як розмістити важливе повідомлення, щоб всі колеги його побачили?

Для цього виберіть тип повідомлення Важливе повідомлення, напишіть саме повідомлення і виберіть одержувачів:

Создание важного сообщения в Живой ленте

Також можна вибрати термін, поки це повідомлення буде важливим у одержувачів: завжди, один день, два дня, тиждень, місяць або вибрати до точної дати. Після настання цього терміну важливе повідомлення з правого боку сторінки порталу пропаде у всіх, кому було воно адресовано.

Після публікації цього повідомлення, з'явиться кнопка Прочитано. Кожен співробітник після прочитання повинен її натиснути. Так він показує, що ознайомився з інформацією. Поки співробітник не натисне кнопку, у нього буде відображатися повідомлення з правого боку сторінки:

Подтверждение о прочтении важного сообщения

Система фіксує кількість співробітників, які прочитали це повідомлення. Лічильник показує кількість співробітників, які ознайомилися з оголошенням, а прокрутивши список, можна побачити, хто саме це зробив:

Счетчик сотрудников, кто прочитал важное сообщение


3. Як не втратити важливу інформацію в Живій стрічці?

Якщо повідомлення важливе для вас, і ви хотіли б мати до нього швидкий доступ, можна додати його в Обране.

Для цього натисніть Ще - Додати в обране або відзначте повідомлення спеціальної іконкою у верхньому правому куті:

Добавить сообщение в Избранное

Знайти всі обрані повідомлення можна, якщо вибрати в фільтрі Обране:

Просмотреть все сообщения в Избранном

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери