top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Немає доступу до записів дзвінків

Рейтинг:
Для того, щоб у співробітника була можливість прослуховування записів розмов через стрічку або справи суті CRM, у співробітника обов'язково повинні бути права доступу "Читання" для цієї сутності (якщо він відповідальний за сутність, то досить права "Свої", якщо йому потрібен перегляд і прослуховування записів сутностей з іншими відповідальним, то потрібно ставити вище право, ніж "Свої"). Права доступу вказуються в розділі CRM - Налаштування - Права доступу:


Більш детальну інформацію про права доступу ви можете подивитися в нашій документації.

Крім того, у співробітника повинен бути доступ до папки із записами розмов у розділі Компанія - Загальний диск:


Для співробітника достатньо встановити право доступу "Читання", щоб він зміг прослуховувати записи:



Більш докладно про те, як налаштувати права на папки в Загальному диску, ви можете подивитися у відповідній статті.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери