top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

У мене не працює/є питання по роботі застосунка

Рейтинг:
Якщо у вас виникли конкретні питання про те, як працює Застосунок з Marketplace, або Застосунок, який ви встановили, не працює, то вам потрібно звернутися до нашого партнера - розробника цього застосунка.

1. Відкрийте сторінку з переліком Застосунків.

2.Знайдіть потрібний вам застосунок з допомогою категорії:

1500636913552.jpg

Або з пошуком по назві:

1500637030147.jpg

Відкрийте сторінку з додатком й оберіть вкладку "Підтримка". Там будуть контактні дані, за якими можна зв'язатися з розробником програми:

1500637126830.jpg

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери