top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Телефонія - налаштування робочого часу номеру

Рейтинг:

В налаштуваннях орендованого номера або підключеної SIP АТС є можливість зміни робочий часу номера. Це потрібно для того, щоб попередити клієнта, який дзвонить на номер, про те, що ваш колл-центр не може прийняти дзвінок в неробочий час;
Налаштування робочий часу номера можна увімкнути там же, де і інші налаштування, в розділі Телефонія - Налаштування телефонії:

 



Щоб увімкнути цю можливість, досить просто відзначити її "галочкою":


Після чого з'явиться вікно налаштування робочий часу номера:

- Вибір часового поясу - ця установка дозволяє обрати, в якому часовому поясі буде встановлено робочий час (зазвичай цей той же часовий пояс, що стоїть у вас на комп'ютері).

- Режим роботи - всі дзвінки, які надходитимуть на ваш орендований номер або АТС НЕ в зазначений час, потраплять в обробку дзвінків в неробочий час.

- Вихідні дні - всі дзвінки, які надходитимуть на ваш орендований номер або АТС  в зазначені дні, потраплять в обробку дзвінків в неробочий час.
 
 Примітка: щоб зняти вибір з усіх днів тижня (ви працюєте без вихідних), потрібно залишити один вихідний, потім затиснути клавішу CTRL (CMD на MAC OS) і клікнути мишкою по останньому виділеному дню. Це зніме вибір з усіх днів тижня.

- Святкові дні - всі дзвінки, які надходитимуть на ваш орендований номер або АТС в зазначені дні, потраплять в обробку дзвінків в неробочий час. Зверніть увагу, що дні потрібно записувати у форматі "1.01" і розділяти між собою комами без пробілів.

- Обробка дзвінка в неробочий час - сценарій, за яким буде оброблятися дзвінок в неробочий час. Має 3 варіанти:

1. Ввімкнути автовідповідач - включається мелодія автовідповідача. За замовчуванням стоїть та ж сама мелодія, що при звичайній обробці пропущеного дзвінка, але ви завжди можете завантажити свою мелодію:

Якщо користувач вирішить залишити повідомлення після закінчення мелодії (в стандартній мелодії "залиште дзвінок після сигналу"), то якщо включено запис розмов, повідомлення від клієнта буде збережено і доступно або в деталізації дзвінків, або в папці "Телефонія: записи дзвінків" в розділі Компанія -Загальні диски, або буде прикріплений до сутності CRM (якщо включена перевірка по базі CRM).

2. Перенаправити дзвінок на вказаний номер - можливість переадресації дзвінка в неробочий час на номер, який ви зазначите в налаштуванні (номер повинен бути в міжнародному форматі):

Зверніть увагу, що переадресація - це, по суті, вихідний дзвінок. Тому при переадресації з орендованого номера з вашого балансу буде знято гроші. А при переадресації з SIP АТС будуть або вирахувані демо-хвилини і гроші з рахунку вашої АТС, або при вже підключеному SIP-коннекторі гроші з рахунку вашої АТС.

3. Завершити дзвінок - скидання дзвінка в неробочий час.

Важливо! Якщо дзвінок було пропущено по правилам налаштування робочого часу номера, то при роботі з базою CRM є декілька сценаріїв розвитку.

1. Коли дзвінок НЕ перевіряється по базі CRM (не включено налаштування), в цьому випадку комусь із черги на прийом дзвінка прийде повідомлення про пропущений виклик.

2. Коли дзвінок перевіряється по базі CRM, а також:

а) номер відомий в базі, то дзвінок прикріпиться до суті, у якій вказано цей номер; повідомлення про пропущений виклик прийде відповідальному за сутність CRM;
б) номер НЕ відомий базі і включено автоматичне створення Ліда, то буде створено Лід, створено справу Дзвінок і надіслано повідомлення комусь з черги про пропущений виклик;
в) номер Не відомий і включена функція "запропонувати створити запис у вікні дзвінка", то комусь з черги прийде повідомлення про пропущений виклик; контакт / лід створено не буде.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери