top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Перехід на коробкову версію Бітрікс24

Рейтинг:

Якщо ви вирішили, що функціоналу хмарної версії Бітрікс24 для вас недостатньо, то завжди можна придбати коробкову версію і перенести свої дані з хмари.

Після підтвердження згоди про перенесення даних, ми підготуємо бекап, з якого ви зможете відновити повноцінний Бітрікс24.

Запит на резервне копіювання (бекап, backup) рекомендується робити через сайт Бітрікс.

Увага! Після того, як всі необхідні дані зібрані, необхідно узгодити дату з фахівцем техпідтримки (найближча вільна дата буде повідомлена вам попередньо), далі підготовка бекапа займає від 1 до 5 робочих днів, в залежності від обсягу ваших даних у хмарі. Підготовка бекапа робиться тільки в робочий час (пн - пт, з 10.00 до 19.00 МСК). При відсутності технічної можливості термін може збільшитися, в цьому випадку ми повідомимо додатково.

Резервна копія вивантажується в хмару Бітрікс, для відновлення вам потрібен буде тільки ліцензійний ключ і пароль (пароль ми повідомимо вам після підготовки бекапа). Детальніше про це можна дізнатися в статті Як розгорнути бекап Бітрікс24 в коробці.

Ми виконуємо перенесення безкоштовно тільки одного хмарного порталу та тільки один раз, тому перед початком створення бекапа просимо уважно ознайомитися з умовами перенесення. Кілька хмарних порталів в один коробковий перенести не можна.


Умови перенесення порталу з хмари в коробку

  1. Перенесення здійснюється тільки на активний комерційний ключ (пробні ключі і NFR не підходять). Ви завжди можете перевірити активність вашого ключа.

    Якщо ви дійсно активували ключ, то в інформації по вашому комерційному ключу обов'язково будуть дані у вигляді:

    Информация о лицензионном ключе

    Якщо у вас немає подібного вікна в інформації про ліцензії, значить, ваш ключ не активований. Активується він на тій же сторінці, де і перевіряється.

  2. Число активних користувачів на Бітрікс24 має бути не більше, ніж для коробкової версії.

    Перевірити кількість користувачів на порталі в хмарному Бітрікс24 можна в розділі Мій тариф:

    Количество пользователей в Битрикс24

    Увага! У число активних користувачів входять також запрошені співробітники, які ще не авторизувалися на порталі (тобто ті, хто ще не встиг прийняти запрошення). Звільнені співробітники не входять в число активних користувачів. Також число екстранет-користувачів враховується окремо і не входить в поняття активних користувачів для Бітрікс24.

  3. Після відновлення бекапа ви отримаєте точну копію всіх даних Бітрікс24 разом з базою даних, публічними файлами і програмним ядром корпоративного порталу. Це означає, що відновлювати потрібно буде в чисту кореневу папку веб сервера.

  4. Щоб уникнути проблем з відновленням і подальшою роботою порталу ми наполегливо рекомендуємо використовувати нашу віртуальну машину (або тариф хостингу на базі неї). Працездатність порталу на інших середовищах не гарантовано.

  5. Архів готується в робочий час з нічної резервної копії за минулий день. Зміни, зроблені на порталі після дати створення резервної копії, перенесені не будуть. Ви можете вказати день, після якого можна зробити архів для вас (але ми не гарантуємо точний час закінчення підготовки архіву).

  6. Інформуємо вас про те, що в обраній редакції можуть бути не всі інструменти Бітрікс24, а значить частина даних перенесена не буде.

    Детальніше про можливості редакцій можна дізнатися на сторінці цін.

  7. Після перенесення пропаде коректність https-з'єднання, так як SSL-сертифікат у віртуальній машині за замовчуванням самоподпісанний. Але ви можете підключити свій SSL-сертифікат або налаштувати безкоштовний від Let's Encrypt в самій віртуальній машині. Як це зробити, можна прочитати в уроціНалаштування сертифікатів курса по виртуальній машині.

  8. Додаткові застосунки з каталогу Маркетплейс перенесені не будут.

  9. Щоб перевести діючу Телефонію з хмари на коробку, потрібно спочатку перевести портал в коробку. Потім для коректної роботи сервісів телефонії буде потрібно налаштувати довірений SSL-сертифікат. І тільки після цього звернутися в Техпідтримку на перенесення аккаунта телефонії з хмари в коробку. Аккаунт телефонії буде перенесений на ліцензійний ключ вашого порталу.


Що потрібно для перенесення

Технічні вимоги для хмарної та коробкової версії для роботи телефонії будуть відрізнятись.

Якщо по якійсь з умов у вас виникли питання, можна уточнити інформацію, написавши в техпідтримку.

Якщо ж ви приймаєте умови, то потрібно надіслати:

  1. Ліцензійний ключ з числом користувачів не менше, ніж число користувачів на Бітрікс24. Якщо ви докуповували користувачів, то також знадобиться купон на додаткових користувачів.

  2. Адреса порталу в Бітрікс24 (наприклад, intranet.bitrix24.ua).

  3. Авторизаційні дані засновника порталу (перший адміністратор, співробітник з ID = 1) хмарного порталу Бітрікс24: логін (email) і пароль.

  4. Бажану дату, після якої можна приступати до підготовки бекапа (останній день роботи в хмарній версії).

  5. Підтвердження, що з умовами перенесення ознайомлені і згодні (посилайтеся на цю статтю)

Про розгортання бекапу хмарної версії у коробковій читайте у статті Як розгорнути бекап Бітрікс24 в коробці



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери