top_ua
Вхід

Перехід на коробкову версію Бітрікс24

Якщо ви вирішили, що функціоналу хмарної версії Бітрікс24 для вас недостатньо, то завжди можна придбати коробкову версію і перенести свої дані з хмари.

Сам процес перенесення є складною технологічною операцією, тому що в хмарі й коробці різні версії модулів, різна структура бази даних, різні файли в ядрі, дуже різна інфраструктура та умови серверного оточення. Тому потрібно залучення в процес перенесення інженерів підтримки Бітрікс24 і клієнта (партнера).

Запит на резервне копіювання (бекап, backup) рекомендується робити через чат Підтримка Бітрікс24.

Увага! Після того, як всі необхідні дані зібрані, необхідно узгодити дату з фахівцем техпідтримки (найближча вільна дата буде повідомлена вам попередньо), далі підготовка бекапа займає від 1 до 5 робочих днів, в залежності від обсягу ваших даних у хмарі. Підготовка бекапа робиться тільки в робочий час (пн - пт, з 09:00 до 18:00). При відсутності технічної можливості термін може збільшитися, в цьому випадку ми повідомимо додатково.

Резервна копія вивантажується в хмару Бітрікс24, для відновлення вам потрібен буде тільки ліцензійний ключ і пароль (пароль ми повідомимо вам після підготовки бекапа). Детальніше про це можна дізнатися в статті Як розгорнути бекап Бітрікс24 в коробці.

Перед переходом на коробкову версію Бітрікс24 необхідно відключити автоподовження хмарного порталу.

Умови перенесення порталу з хмари в коробку

  1. Ми виконуємо перенесення безкоштовно. Перенесення можна здійснити тільки один раз та тільки одного хмарного порталутому перед початком створення бекапа просимо уважно ознайомитися з умовами перенесення. Тобто кілька хмарних порталів в один коробковий перенести не можна, а також повторне отримання бекапа неможливе.

  2. Резервна копія в хмарі зберігається 7 днів, після чого буде видалена.

  3. Перенесення здійснюється тільки на активний комерційний ключ (пробні ключі і NFR не підходять). Ви завжди можете перевірити активність вашого ключа.

    Якщо ви дійсно активували ключ, то в інформації по вашому комерційному ключу обов'язково будуть дані у вигляді:

    Информация о лицензионном ключе

    Якщо у вас немає подібного вікна в інформації про ліцензії, значить, ваш ключ не активований. Активується він на тій же сторінці, де і перевіряється.

  4. Число активних користувачів на Бітрікс24 має бути не більше, ніж для коробкової версії.

    Перевірити кількість користувачів на порталі в хмарному Бітрікс24 можна в розділі Мій тариф:

    кількіть користувачів.png

    Увага! У число активних користувачів входять також екстранет-користувачі та запрошені співробітники, які ще не авторизувалися на порталі (тобто ті, хто ще не встиг прийняти запрошення). Звільнені співробітники не входять в число активних користувачів.

  5. Щоб уникнути проблем з відновленням і подальшою роботою порталу ми наполегливо рекомендуємо використовувати нашу віртуальну машину (або тариф хостингу на базі неї). Працездатність порталу на інших середовищах не гарантовано.

  6. Перед відновленням переконайтеся, що на диску сервера є більше місця, ніж розмір копії хмарного порталу з базою даних і файлами. Як збільшити місце на диску в «віртуальній машині VMBitrix» читайте y спеціальному курсі.

  7. Після відновлення бекапа ви отримаєте точну копію всіх даних Бітрікс24 разом з базою даних, публічними файлами і програмним ядром корпоративного порталу. Це означає, що відновлювати потрібно буде в чисту кореневу папку веб сервера.

  8. Архів готується в робочий час з нічної резервної копії за минулий день. Зміни, зроблені на порталі після дати створення резервної копії, перенесені не будуть. Ви можете вказати день, після якого можна зробити архів для вас (але ми не гарантуємо точний час закінчення підготовки архіву).

  9. Інформуємо вас про те, що в обраній редакції можуть бути не всі інструменти Бітрікс24, а значить частина даних перенесена не буде. Редакція коробкової версії визначається за ліцензійним ключем.

    Детальніше про можливості редакцій можна дізнатися на сторінці цін.

  10. Після перенесення пропаде коректність https-з'єднання, так як SSL-сертифікат у віртуальній машині за замовчуванням самоподпісанний. Але ви можете підключити свій SSL-сертифікат або налаштувати безкоштовний від Let's Encrypt в самій віртуальній машині. Як це зробити, можна прочитати в уроці Налаштування сертифікатів курса по виртуальній машині.

  11. Локальні застосунки та застосунки з каталогу Маркетплейс Бітрікс24 перенесені не будуть. Їх потрібно буде налаштувати в коробці заново.

  12. Щоб перевести діючу Телефонію з хмари на коробку, потрібно спочатку перевести портал в коробку. Потім для коректної роботи сервісів телефонії буде потрібно налаштувати довірений SSL-сертифікат. І тільки після цього звернутися в Техпідтримку на перенесення акаунта телефонії з хмари в коробку. Акаунт телефонії буде перенесений на ліцензійний ключ вашого порталу.

  13. Технічні вимоги для телефонії в хмарній і коробковій версії будуть відрізнятися.

  14. Сайти24, Магазин і CRM-форми потрібно переопублікувати для прив'язки до нового домену та нового ліцензійного ключа – потрібно в хмарній версії переопублікувати сайт на іншому домені (піддомені Бітрікс24), після чого можна буде в корбковй версії публікувати сайт, магазин або CRM-форму на домені, що звільниться.

  15. У коробковій версії вихідна пошта підключається на рівні сервера. Тому знадобиться налаштування власного поштового сервера для всіх вихідних листів із залученням системних адміністраторів і програмістів.

  16. Якщо щодо якоїсь з умов у вас виникли питання, можна уточнити інформацію, написавши в техпідтримку.


Необхідні дії після перенесення Бітрікс24 в коробку

  1. Паролі користувачів не зберігаються в резервної копії. Тому користувачам потрібно буде скористатися формою відновлення пароля або вручну скинути паролі від імені адміністратора.

  2. Якщо у вас при авторизації співробітників повідомляється про заборону доступу до порталу, то запустіть «Майстер налаштування корпоративного порталу» через адміністративну панель: Налаштування – Налаштування продукту – Список майстрів.

  3. База даних в резервної копії створюється без пошукового індексу. Тому для роботи пошуку необхідно буде зробити повну переіндексацію.

  4. Після розгортання резервної копії, обов'язково необхідно встановити всі оновлення продукту.

  5. Після установки оновлень обов'язково потрібно в налаштуваннях модулів «Конектори для зовнішніх месенджерів (imconnector)», «Відкриті лінії (imopenlines)», «Чат-боти Бітрікс24 (imbot)» – актуалізувати публічний адресу сайту.

  6. Підключенні раніше у хмарі канали зовнішніх комунікацій слід перепідключити.

  7. Також необхідно налаштувати модуль «Push and Pull (pull)». Детальніше про налаштування можна прочитати в спеціальному уроцi.

  8. Після перенесення сайти, магазини та CRM-форми потрібно переопублікувати для прив'язки до нового домену та нового ліцензійного ключа – потрібно в хмарній версії переопублікувати сайт на іншому домені (піддомені Бітрікс24), після чого можна буде в корбковй версії публікувати сайт, магазин або CRM-форму на домені, що звільниться. Детальніше читайте в окремій статті. Для CRM-форми потрібно зробити за аналогією.

  9. Після перенесення потрібно переналаштувати вихідну пошту на свій власний поштовий сервер.


Що потрібно для перенесення

Якщо ви приймаєте умови, то потрібно надіслати:

  1. Ліцензійний ключ з числом користувачів не менше, ніж число користувачів на Бітрікс24. Якщо ви докуповували користувачів, то також знадобиться купон на додаткових користувачів.

  2. Адреса порталу в Бітрікс24 (наприклад, intranet.bitrix24.ua).

  3. Авторизаційні дані засновника порталу (перший адміністратор, співробітник з ID=1) хмарного порталу Бітрікс24: логін (email) і пароль. Якщо перший адміністратор звільнений, то потрібно надати дані поточного адміністратора Бітрікс24.

  4. Бажану дату, після якої можна приступати до підготовки бекапа (останній день роботи в хмарній версії).

    Остаточну дату перенесення озвучить співробітник підтримки після вивчення ваших відповідей і побажань. Якщо перенесення складне або черга на перенесення занадто велика, то дата може відрізнятися від бажаної.
  5. Підтвердження, що з умовами перенесення ознайомлені і згодні (посилайтеся на цю статтю)


Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження