top_ua
Вхід

Підтримка24

Відновлення даних в Бітрікс24

Рейтинг:

На всіх порталах Бітрікс 24, незалежно від тарифного плану, робиться щоденне резервне копіювання. Зазвичай ці копії зберігаються не більше тижня.

За запитом клієнта ми можемо відновити дані з резервної копії, але робиться це тільки на платних тарифних планах Команда та Компанія.

Для тарифів Проєкт, CRM+, Завдання+, Проєкт+ (архівний), Демо, Партнер або Бізнес-школа відновлення даних з резервної копії НЕ здійснюється.

Якщо ви або хтось із ваших співробітників видалив список контактів/лідів/компаній/угод, видалив весь список завдань або видалив інші важливі дані, та у вас платний тариф Команда або Компанія, то вам потрібно створити звернення в чат Підтримка24 та вказати один із способів відновлення даних, а також дату відновлення.

Звертайтеся в підтримку тільки при втраті великих обсягів даних. Відновлення - серйозний та складний процес, який не застосовується для малої кількості елементів.

Є два варіанти відновлення даних:

  • Файл CSV

    Підтримка24 може створити CSV-файл зі списком елементів на потрібну дату. Вам залишиться тільки імпортувати дані в CRM.

    Це найбезпечніший метод - вся інформація на порталі залишиться в цілості.

    CSV-файл містить тільки список однорідних елементів (наприклад список лідів, угод, компаній, контактів), без справ, історії та коментарів.
  • Повне відновлення порталу

    Відновлення поверне весь портал до стану на потрібну дату. Всі дані після зазначеної дати будуть втрачені.

    Якщо пропали товари або призначені для користувача поля - підійде тільки повне відновлення порталу.

Зверніть увагу, на наступні моменти:

  • заявка на відновлення даних може бути відправлена тільки від імені першого адміністратора порталу;
  • відновлення даних НЕ робиться для одного певного співробітника, воно стосуватиметься всіх співробітників порталу;
  • відновлення даних можливо максимум на тиждень назад;
  • всі дані, які були внесені після дати відновлення даних будуть втрачені.

Якщо ви використовуєте безкоштовний тариф Проєкт та бажаєте перейти на платний, то для того, щоб відновити дані, потрібно зробити наступне:

  • напишіть в техпідтримку Бітрікс24 заявку, вказавши варіант відновлення та дату відновлення;
  • ми підтвердимо можливість відновлення даних;
  • ви оплачуєте комерційний тариф, який ви обрали для себе;
  • після підтвердження сплати ми здійснюємо відновлення даних.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло