top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відновлення даних у Бітрікс24

На всіх порталах Бітрікс24, незалежно від тарифного плану, робиться щоденне резервне копіювання. Зазвичай ці копії зберігаються не більше тижня.

За запитом клієнта ми можемо відновити дані з резервної копії, але робиться це тільки на платних тарифних планах Команда та Компанія.

Для тарифів Безкоштовний, Старт+CRM+, Завдання+, Проєкт+ (архівний), Демо, Партнер або Бізнес-школа відновлення даних з резервної копії НЕ здійснюється.

Якщо ви або хтось із ваших співробітників видалив список контактів/лідів/компаній/угод, видалив весь список завдань або видалив інші важливі дані, та у вас платний тариф Команда або Компанія, то вам потрібно створити звернення в чат Підтримка24 та вказати один із способів відновлення даних, а також дату відновлення.

Звертайтеся в підтримку тільки при втраті великих обсягів даних. Відновлення - серйозний та складний процес, який не застосовується для малої кількості елементів.

Є два варіанти відновлення даних:

  • Файл CSV

    Підтримка24 може створити CSV-файл зі списком елементів на потрібну дату. Вам залишиться тільки імпортувати дані в CRM.

    Це найбезпечніший метод - вся інформація на порталі залишиться в цілості.

    CSV-файл містить тільки список однорідних елементів (наприклад список лідів, угод, компаній, контактів), без справ, історії та коментарів.
  • Повне відновлення порталу

    Відновлення поверне весь портал до стану на потрібну дату. Всі дані після зазначеної дати будуть втрачені.

    Якщо пропали товари або призначені для користувача поля - підійде тільки повне відновлення порталу.

Зверніть увагу, на наступні моменти:

  • заявка на відновлення даних може бути відправлена тільки від імені першого адміністратора порталу;
  • відновлення даних НЕ робиться для одного певного співробітника, воно стосуватиметься всіх співробітників порталу;
  • відновлення даних можливо максимум на тиждень назад;
  • всі дані, які були внесені після дати відновлення даних будуть втрачені.

Якщо ви використовуєте тариф Безкоштовний та бажаєте перейти на платний, то для того, щоб відновити дані, потрібно зробити наступне:

  • напишіть в техпідтримку Бітрікс24 заявку, вказавши варіант відновлення та дату відновлення;
  • ми підтвердимо можливість відновлення даних;
  • ви оплачуєте комерційний тариф, який ви обрали для себе;
  • після підтвердження сплати ми здійснюємо відновлення даних.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло