top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відновлення даних в Бітрікс24

Рейтинг:
На всіх порталах Бітрікс 24, незалежно від тарифного плану, робиться щоденне резервне копіювання. Зазвичай ці копії зберігаються не більше тижня.

За запитом клієнта ми можемо відновити дані з резервної копії, але робиться це тільки на комерційних тарифних планах Команда та Компанія.
Для тарифів Проект, Проект+,CRM+, Демо, Партнер або Бізнес-школа відновлення даних з резервної копії НЕ здійснюється.

Якщо ви або хтось із ваших співробітників видалив список контактів/лідів/компаній/угод, видалив весь список завдань або видалив інші важливі дані, та у вас платний тариф Команда або Компанія, то вам потрібно створити звернення в чат Підтримка24 та вказати один із способів відновлення даних, а також дату відновлення.
Звертайтеся в підтримку тільки при втраті великих обсягів даних. Відновлення - серйозний та складний процес, який не застосовується для малої кількості елементів.

Є два варіанти відновлення даних:

- відновлення модуля CRM за вказану дату - цей спосіб повністю поверне модуль CRM на стан зазначеної дати. Це означає, що якщо ви вносили будь-які дані після зазначеної дати, вони будуть втрачені. Цей варіант підходить, якщо були видалені контакти/компанії/ліди/угоди/рахунки/пропозиції.

відновлення всього порталу за вказану дату - цей спосіб повністю поверне портал на стан зазначеної дати. Тобто при внесенні даних після цієї дати, нові дані будуть втрачені. Цей варіант підходить для повернення списку завдань/календаря та інших даних, що не мають відношення до CRM. Для відновлення даних CRM цей спосіб також підходить. 

Зверніть увагу, на наступні моменти:
- заявка на відновлення даних може бути відправлена тільки від імені першого адміністратора порталу;
- відновлення даних НЕ робиться для одного певного співробітника, воно стосуватиметься всіх співробітників порталу;
- відновлення даних можливо максимум на тиждень назад; 
- всі дані, які були внесені після дати відновлення даних будуть втрачені.

Якщо ви використовуєте безкоштовний тариф Проект та бажаєте перейти на платний, то для того, щоб відновити дані, потрібно зробити наступне:

- напишіть в техпідтримку Бітрікс24 заявку, вказавши варіант відновлення та дату відновлення;
- ми підтвердимо можливість відновлення даних;
- ви оплачуєте комерційний тариф (Команда або Компанія), який вибрали для себе;
- після підтвердження сплати ми здійснюємо відновлення даних.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери