1. Як запросити користувача в екстранет?
Запросити користувача в Екстранет можна тільки за допомогою функціоналу робочих груп (проєктів). Користувачів можна запросити як безпосередно при створенні робочої групи або проєкту, так і в будь-який момент після створення, на закладці Основне сторінки вже існуючої групи (меню Дії > Запросити в групу).
В обох випадках відкриється одна й та ж форма:
Заповніть необхідні поля та натисніть Надіслати запрошення. На вказану вами адресу електронної пошти прийде запрошення для екстранет користувача.
Зверніть увагу, запросити екстранет користувача можна тільки в екстранет групу. Для цього потрібно в налаштуваннях групи поставити опцію Група доступна в екстранеті.
Примітка:
- Запрошувати користувачів в групу (проєкт) можуть будь-які учасники (якщо це дозволено налаштуваннями).
- Якщо запрошувати в групу (проєкт) можуть тільки власники (керівники проєкту) та модератори (помічники керівника проєкту), а запрошує звичайний користувач, то зовнішній користувач буде допущений на портал, але не включений в групу (проєкт).
- Якщо той, хто запрошує не є співробітником, йому не доступне поле вибору користувачів Співробітники компанії.
- Екстранет-користувачі доступні на будь-якому тарифі. Вони входять в загальну кількість бізнес-користувачів, яка залежить від тарифу Бітрікс24.
2. Як зробити екстранет-користувача співробітником компанії?
Для того, щоб перевести екстранет користувача в інтранет користувача, вам потрібно зайти в його профіль, та натиснути Перевести в інтранет.
3. Як перевести внутрішнього співробітника компанії в екстранет-користувача?
На даний момент перевести інтранет користувача в екстранет немає можливості. Але ви можете звільнити інтранет користувача з порталу, і запросити його вже як екстранет користувача з іншим e-mail.
Детальніше про це ви зможете прочитати, в однойменній статті.
4. Мені необхідно, щоб у користувача був старий e-mail для авторизації, що робити в цьому випадку?
В цьому випадку користувачу потрібно зайти в свій Бітрікс24.Нетворк та змінити e-mail там. Тоді його зможуть запросити заново на старий e-mail.
Детальніше про зміну email для входу на портал ви можете прочитати в статті: Як перевести співробітника компанії в Екстранет (друга частина – "Хочу старий email в екстранеті!").