top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Робота із зовнішніми користувачами в екстранеті

Рейтинг:

1. Як запросити користувача в екстранет?

Запросити користувача в Екстранет можна тільки за допомогою функціоналу робочих груп (проектів). Користувачів можна запросити як безпосередно при створенні робочої групи або проекту, так і в будь-який момент після створення, на закладці рабочей группы или проекта, так в любой момент после создания рабочей группы (проекта) на закладке Основне сторінки вже існуючої групи (меню Дії > Запросити в групу).

10-08-2017 11-16-49.jpg

В обох випадках відкриється та сама форма:

10-08-2017 11-17-27.jpg
Заповніть необхідні поля та натисніть Надіслати запрошення. На вказану вами адресу електронної пошти прийде запрошення для екстранет користувача.
Зверніть увагу, запросити екстранет користувача можна тільки в екстранет групу. Для цього потрібно в налаштуваннях групи поставити опцію Група доступна в екстранеті.
10-08-2017 11-18-15.jpg

Примітка: запрошувати користувачів в групу (проект) можуть будь-які учасники (якщо це дозволено налаштуваннями). Якщо запрошувати в групу (проект) можуть тільки власники (керівники проекту) та модератори (помічники керівника проекту), а запрошує звичайний користувач, то зовнішній користувач буде допущений на портал, але не включений в групу (проект). Якщо запрошуючий не є співробітником, йому не доступне поле вибору користувачів Співробітники компанії.


2. Як зробити екстранет-користувача співробітником компанії?

Для того, щоб перевести екстранет користувача в інтранет користувача, вам потрібно зайти в його профіль, та натиснути посилання Перевести в інтранет.

Как сделать экстранет-пользователя сотрудником компании


3. Як перевести внутрішнього співробітника компанії в екстранет-користувача?

На даний момент перевести інтранет користувача в екстранет немає можливості. Але ви можете звільнити інтранет користувача з порталу, і запросити його вже як екстранет користувача з іншим e-mail.

Детальніше про те, як перевести внутрішнього співробітника в Екстранет.


4. Мені необхідно, щоб у користувача був старий e-mail для авторизації, що робити в цьому випадку?

В цьому випадку користувачу потрібно зайти в свій Бітрікс24.Нетворк та змінити e-mail там. Тоді його зможуть запросити заново на старий e-mail.

Детальніше про зміну email для входу на портал ви можете прочитати в статті: Як перевести внутрішнього співробітника в Екстранет (друга частина – "Хочу старий email в екстранеті!").



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери