1. Як мені створити новий звіт?
Для створення звіту вам необхідно зайти в розділ CRM - Звіти і натиснути кнопку «Додати звіт». У вікні задати потрібні параметри:
В скрінкасти розглянуто приклад створення звіту щодо сум угод будь-якого напрямку. Задається конкретний період, дані будуть розбиті по менеджерам:
Детальніше про функціонал звітів можна прочитати у статті: Звіти в СRM
2. Я створив свій звіт, як дати доступ до нього всім співробітникам?
Ви можете поділитися звітом з колегами. Зазначте співробітників в секції Загальний доступ:
Створений вами звіт автоматично з'явиться у зазначених співробітників в списку. Для них будуть встановлені права доступу Читання. Тобто ви ділитеся тільки шаблоном звіту, але не даними.
Кожен із співробітників буде бачити ту інформацію, яка йому доступна відповідно до встановлених в налаштувань (CRM - Налаштування - Права - Права доступу) правами на сутність, пов'язану зі звітом. Наприклад, тільки інформацію по угодах Своїм + Свого відділу.
3. Що означає поле «Звітний період» в конструкторі звітів?
Це часовий інтервал, за яким буде будуватися звіт. Звіт включатиме всі елементи (угоди, ліди), які перебували в роботі за цей період.
Тобто, угода потрапляє в звіт, якщо:
- вона була створена, завершена або змінена в цей інтервал часу;
- вона була завершена давно, але виникла справа, пов'язана з нею - дзвінок клієнта, лист від нього, будь-яка інша активність;
- робота за угодою не велася в цей період, але вона не завершена, тобто фактично перебувала в роботі.
У випадку як на малюнку, в звітний період потраплять всі угоди, крім Угоди 5 і Угоди 7.
4. Чи можна будувати звіт по полях користувача?
Так, ви можете додати в колонки звіту поля користувача.