top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Робота зі звітами

Рейтинг:

1. Як мені створити новий звіт?

Для створення звіту вам необхідно зайти в розділ CRM - Звіти і натиснути кнопку «Додати звіт». У вікні задати потрібні параметри:

В скрінкасти розглянуто приклад створення звіту щодо сум угод будь-якого напрямку. Задається конкретний період, дані будуть розбиті по менеджерам:

Детальніше про функціонал звітів можна прочитати у статті: Звіти в СRM

2. Я створив свій звіт та дати доступ до нього всім співробітникам?

Ви можете поділитися звітом з колегами. Зазначте співробітників в секції "Загальний доступ":

Доступ к отчету

Створений вами звіт автоматично з'явиться у зазначених співробітників в списку. Для них будуть встановлені права доступу Перегляд. Тобто ви ділитеся тільки шаблоном звіту, але не даними.

Кожен із співробітників буде бачити ту інформацію, яка йому доступна відповідно до встановлених в налаштувань (CRM - Налаштування - Права - Права доступу) правами на сутність, пов'язану зі звітом. Наприклад, тільки інформацію по угодах Своїм + Свого відділу.

3. Що означає поле «Звітний період» в конструкторі звітів?

Це часовий інтервал, за яким буде будуватися звіт. Звіт включатиме всі елементи (угоди, ліди), які перебували в роботі за цей період.

Тобто, угода потрапляє в звіт, якщо:

  • вона була створена, завершена або змінена в цей інтервал часу
  • вона була завершена давно, але виникла справа, пов'язана з нею - дзвінок клієнта, лист від нього, будь-яка інша активність
  • робота за угодою не велася в цей період, але вона не завершена, тобто фактично перебувала в роботі

Отчетный период

У випадку як на малюнку, в звітний період потраплять всі угоди, крім Угоди 5 і Угоди 7.

4. Чи можна будувати звіт по призначених для користувача полям?

Так, ви можете додати в колонки звіту призначені для користувача поля.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери