У фільтрах CRM з'явилися опції, про які давно просили. Тепер ви можете:
- фільтрувати поля в елементах за ознакою заповнене або незаповнене;
- у фільтрі угод використовувати поля з пов'язаних компаній і контактів.
Фільтр за заповненими значеннями
Тепер дуже просто знайти контакти, у яких співробітники забули вказати номер телефону клієнта або не призначили дату зустрічі.
Опція працює для всіх типів полів, окрім файлів, списків, бронювання ресурсів і різних зв'язків.
У полів, для яких доступний цей фільтр, в правій частині знаходиться меню. Натисніть на нього та оберіть відповідне значення.
Після того, як oберете одне зі значень, воно відобразиться в полі.
Поля з контактів і компаній в фільтрі угод
Угоди можна фільтрувати за полями із пов'язаних компаній і контактів.
Ця можливість буде корисна, якщо потрібно знайти угоди з компаніями певної сфери діяльності або з контактами, якi створив конкретний співробітник.
Щоб oбрати поля з контактів і компаній, натисніть Додати поле y фільтрі угод. У верхній частині вікна ви побачите 3 кнопки, які вмикають і вимикають поля з елементів CRM. Відзначте потрібні елементи, а потім oберіть поля, які хочете додати y фільтр.