Підтримка24

Сканер сумісності тарифних планів

У серпні ми випустили нові тарифи, а у вересні тарифні функції були встановлені на всі Бітрікс24.

1 жовтня 2021 року ми включили Сканер сумісності тарифних планів на всіх Бітрікс24.

Якщо у вас включені функції та налаштування, які не відповідають вашому тарифу, то Сканер сумісності покаже, що потрібно буде змінити.

Коли ваш тариф закінчується, вам потрібно протягом 15 днів продовжити його або обрати інший, що підходить під ваші потреби. Якщо ви вирішили змінити свій тариф, то сканер також покаже тарифи, які сумісні з поточними включеними функціями на вашому Бітрікс24.

Якщо сканер визначить, що у вас є несумісні з поточним тарифом інструменти, буде виведено спеціальне повідомлення всім співробітникам вашого Бітрікс24. Для продовження роботи необхідно погодитися з цим попередженням та запустити сканер:


Як це працює?

Сканер сумісності можна запустити з повідомлення при несумісному тарифі або після натискання кнопки:

 

Після аналізу конфігурації Бітрікс24, відкриється докладна сторінка порівняння функцій вашого поточного тарифу з іншими тарифами. У таблиці також є 3 блоки дій:

  1. потрібно відключити або очистити вручну;
  2. буде відключено автоматично;
  3. Маркет плюс

1. Потрібно відключити або очистити вручну

Важливий розділ, y ньому відображаються функції, які адміністратору Бітрікс24 потрібно виправити самому. Автоматично це зробити не можна, тому що дані користувачів, що впливають на роботу вашої компанії. Команда Бітрікс24 до них не має доступу.

При наведенні на функції є підказка з коротким їх описом, а також кнопки допомоги (як це виправити) і переходу до цієї опції у вашому Бітрікс24:

Функції, які вимагають втручання власника Бітрікс24:

  • Свій домен – опція персонального домену для Бітрікс24 доступна тільки для тарифу «Професійний» (архівний «Компанія»). Якщо ви переходите на молодші тарифи, вам потрібно відключити персональний домен і перейти на звичайний домен в зоні *.bitrix24.*. Для цього адміністратор робить запит у Техпідтримку Бітрікс24.

  • Співробітники – якщо у вас перевищення за кількістю співробітників, вам потрібно або звільнити зайвих співробітників, або перейти на тариф з відповідною кількістю співробітників.

  • Місце на Диску – вам потрібно звільнити місце на Диску, щоб вписатися в поточний тариф, або перейти на інший тариф.

  • Адміністратори – якщо у вас перевищення кількості адміністраторів Бітрікс24, то потрібно забрати права у поточних, щоб вписатися в тариф.

  • Воронки в угодах (напрямки угод) – якщо у вас перевищення кількості напрямків угод, вам потрібно або видалити зайві воронки, або перейти на тариф з відповідною кількістю напрямків.

  • Сайти – якщо у вас перевищення кількості опублікованих сайтів, то потрібно зняти з публікації сайти, щоб вписатися в тариф.

Буде відключено автоматично

Цей розділ тільки для інформації – у ньому показані функції, які відключаться автоматично в залежності від тарифу:

  • Рахунки
  • Комерційнi пропозиції
  • Ліди (необмежена кількість)
  • Документи 
  • Властивості від стадій
  • Видимість полів
  • Роботи і тригери в CRM
  • Роботи і тригери в Завданнях
  • Бізнес-процеси
  • Телефонія
  • Наскрізна аналітика (розширена)
  • 1С Бекофіс
  • Пошта
  • Списки
  • Права доступу в CRM
  • Права доступу на Проєкти
  • Загальний Диск компанії

Важливо! Ніякі ваші дані автоматично не видаляються, ми просто відключаємо функції, несумісні з вашим тарифом. При поверненні на відповідний тариф ці опції знову будуть доступні.

3. Маркет плюс

Також інформативний розділ для адміністратора – він показує застосунки з Маркета, якими користуються співробітники вашого Бітрікс24 і які будуть відключені. На це також варто звернути увагу, тому що це може вплинути на робочий процес вашої команди.

Що буде, якщо не відключити несумісні з тарифом функції?

Якщо ви не відключите несумісні з вашим тарифом функції протягом 15 днів із секції Потрібно відключити або очистити вручну, то користування Бітрікс24 буде призупинено. Ви не зможете працювати в Бітрікс24, поки не перейдете на відповідний тариф.

При спробі входу в Бітрікс24 всім користувачам буде показано сторінку, де можна буде лише перейти на відповідний тариф або звернутися на підтримку Бітрікс24 за допомогою віджету:

Важливо! Ніякі ваші дані автоматично не видаляються, ми лише припиняємо доступ до вашого Бітрікс24. Щоб користуватися далі вам потрібно буде продовжити поточний або обрати інший тариф.


Відповіді на питання про Сканер сумісності

Якщо я включу демо-режим, що буде після його закінчення?

  • Безкоштовний тариф + демо:

    Якщо є опції, що вимагають ручного втручання власника Бітрікс24, то потрібно буде їх виправити протягом 15 днів після закінчення демо-режиму, інакше робота Бітрікс24 буде припинена доки не перейдете на відповідний тариф.

  • Платний тариф + демо:

    Дні платного тарифу продовжуються під час дії демо-режиму.

    Якщо платний тариф закінчиться раніше терміну демо, під час демо-режиму Бітрікс24 перейде на безкоштовний тариф, сканер сповіщатиме про необхідні ручні зміни. Якщо залишилися платні функції і не oбрано відповідний тарифний план для них, то робота Бітрікс24 буде припинена відразу після закінчення демо-режиму.

    Якщо демо-режим закінчиться раніше терміну платного тарифу, то після закінчення платного тарифу включиться термін 15 днів, протягом якого сканер сумісності сповіщатиме про включені платні функції. Після закінчення цього терміну портал переводиться на безкоштовний тарифний план, і за наявності несумісних функцій робота Бітрікс24 буде припинена, доки не буде обрано відповідний тарифний план.

Функції, які будуть автоматично вимкнені, впливають на припинення роботи мого Бітрікс24?

На припинення роботи вашого Бітрікс24 впливає лише набір функцій із секції Потрібно вимкнути або очистити вручну.

Блоки автоматичного відключення функцій і застосунків за передплатою «Бітрікс24.Маркет Плюс» служать лише для інформації.

Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження