top_ua
Вхід

Надіслати дії клієнтів y Facebook

У Бітрікс24 з'явився новий інструмент для роботи з рекламними аудиторіями в Facebook. З його допомогою ви можете:

  • Передавати дії клієнтів з CRM прямо в Facebook.
  • Створювати рекламні аудиторії з усіх сутностей CRM, які ви використовуєте.
  • Показувати рекламу тим, хто вже раніше звертався до вашої компанії, але не став клієнтом.

Наприклад, ви можете збирати дані з потрібних СRМ-форм, напрямків в угодах і передавати їх y Facebook. Потім y Facebook ви формуєте аудиторію та запускаєте рекламу саме для цих клієнтів.

Детальніше про підключення і автоматичних події в Facebook читайте в статті Про автоматичні події.

Як це працює?

Принцип роботи схожий з пікселем Facebook, але, на відміну від пікселя, ви можете збирати інформацію про ліди, угоди, заповнені CRM-форми та оплати, що відбуваються у вашій CRM.

Щоб почати роботу, відкрийте розділ CRM-маркетинг – Надіслати дії клієнтів.

Oберіть звідки ви хочете передавати дані про клієнтів:

Після цього підключіть ваш бізнес-акаунт.


Угоди

В угодах ви можете обрати потрібний напрямок, дані з якого ви хочете відправляти. Наприклад, у вас є напрямки «Продаж», «Установка» і «Обслуговування», ви можете включити «Обслуговування» та потім давати рекламу на цю аудиторію.


CRM-форми

Ви можете oбрати певні форми, дані з яких будуть відправлятися в Facebook.


Оплата в CRM

Дозволяє додатково відбирати аудиторію за ознакою «оплатили» і фільтрувати сегменти за «сумою покупки».


Ліди

Активує передачу всіх даних про клієнтів з лiдiв.


Як створити рекламну аудиторію в Facebook

Усі дані про клієнтів збираються в рекламному кабінеті Facebook Ads Manager. Щоб створити аудиторію, оберіть розділ Аудиторії та вкажіть відповідний тип.

Як джерело вкажіть Сайт.

Oберіть піксель, який пов'язаний з вашим порталом.

Для вибору потрібних даних використовуйте From your events.

Вкажіть, скільки днів повинна зберігатися інформації про клієнтів y аудиторії. Чим коротше цикл угоди – тим менше потрібен термін.

Також ви можете доповнювати умови для своєї аудиторії за допомогою опцій Включити ще людей і Виключити людей.

Наприклад, ви можете об'єднати клієнтів з різних сутностей.

Потім вкажіть назву, опис за бажанням і натисніть Створити аудиторію.

Після цього аудиторія з'явиться у вашому кабінеті, і ви зможете запустити рекламу.


Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Відгук
Замовити впровадження