1 серпня 2021 рокy ми ввели нову лінійку тарифів Бітрікс24! Усі існуючі раніше тарифи стали архівними, але з'явилися інші, з новим наповненням і можливостями.
Нові тарифи Бітрікс24
- Безкоштовний – початковий тариф, базовий набір інструментів для організації роботи всієї вашої компанії.
- Базовий – тариф для невеликих відділів продажів і мікробізнесу до 5 осіб.
- Стандартний – тариф для великих відділів продажів і робочих груп до 50 осіб.
- Професійний – тариф для компанії або департаменту будь-якого типу та розміру.
Всю інформацію про нові тарифи Бітрікс24 ви можете дізнатися на нашому сайті:
Дізнатися докладніше про нові тарифи
Питання і відповіді по новим тарифам
У мене зараз безкоштовний тариф, що зміниться для мене 1 серпня 2021 рокy?
Обмеження для безкоштовного тарифу будуть вводитися поступово і остаточно вступлять в силу не раніше 1 вересня 2021. За бажанням ви можете перейти на будь-який платний тариф із нової лінійки.
Є десь зведена таблиця за старими і новими тарифами, щоб було простіше порівнювати і вибирати?
Так є. На сторінці з тарифами є посилання ПОРІВНЯННЯ НОВИХ І СТАРИХ ТАРИФІВ (PDF, 264 Кбайт).
У мене зараз платний тариф, чи можу я їм користуватися та продовжувати?
Так, ви можете продовжувати свій архівний тариф без проблем, за умови, що робите це вчасно.
Якщо з якоїсь причини ви не продовжите свій тариф, і ваш Бітрікс24 перейде на безкоштовний тариф, то повернутися на архівний буде неможливо. У цьому випадку можна буде придбати тільки нові тарифи. Тому ми рекомендуємо не пропускати терміни продовження архівних тарифів.
Що буде з оновленнями функціоналу на архівних тарифах в майбутньому?
Частина нового функціоналу в майбутньому буде доступна і в архівних тарифах. Але також будуть і унікальні новинки, скористатися якими ви зможете тільки на нових тарифах.
Чи можу я зараз перейти з «Безкоштовного» на платний архівний тариф?
З 1 серпня можна підключити тільки новий тариф.
Чи збережуться налаштування Бітрікс24 при переході на новий тариф (CRM, форми, завдання, бізнес-процеси і т.д.) або потрібно буде все налаштовувати заново?
Налаштування збережуться, але функціонал, який не входитиме в новий тариф, через деякий час перестане працювати. Уважно вивчіть відмінності архівних і нових тарифів перед переходом.
Якщо у мене оплачений тариф на 3/12/24 місяців вперед, і я планую перейти на новий тариф, то сплачені кошти будуть перераховані відповідно до ціни нового тарифу?
Звичайно, відбудеться перерахунок вже оплаченої вартості, і до терміну використання придбаного нового платного тарифу додасться додатковий час.
Чи можна з 1 серпня перейти з одного архівного тарифу на інший архівний?
Ні, можна буде перейти тільки на новий тариф або продовжувати продовжувати свій поточний архівний тариф.