top_ua
Вхід

Контакт-центр: Instagram Direct

Підключіть Instagram Direct вашої компанії до Відкритої лінії Бітрікс24.

Ви можете з Бітрікс24 відповідати на повідомлення в Instagram Direct, показувати товар на фото та відправляти посилання. Уся історія спілкування збережеться прямо в картці угоди CRM.

Приймати оплату за замовлення тепер теж можна прямо в Direct. Сформуйте посилання CRM.Оплати та відправте його клієнту. Він може відразу оплатити покупку онлайн зручним йому способом або обрати оплату готівкою кур'єру.

Усі підключення каналу Instagram Direct відбуваються через бізнес-акаунт Instagram та публічну сторінку Facebook. Як конвертувати Instagram у бізнес-акаунт та як підключити публічну сторінку Facebook читайте в окремій статті.

Підключення каналу Instagram Direct до Бітрікс24

Ви повинні бути авторизовані під обліковим записом адміністратора публічної сторінки Facebook.

У Контакт-центрі перейдіть на підключення Instagram Direct та натисніть кнопку Підключити:

Далі оберіть відкриту лінію та відповідальних, натисніть кнопку Авторизуватись:

Oберіть обліковий запис Facebook, який пов'язаний з вашим бізнес-акаунтом Instagram:

Oберіть бізнес-акаунт Instagram, який підключений до публічної сторінки Facebook:

Оберіть публічну сторінку у Facebook, до якої дається доступ конектору Бітрікс24:

Надайте всі дозволи конектору Бітрікс24:

Якщо ви хочете не тільки вести діалоги в Direct, але й відповідати на коментарі до публікацій також у Direct, oберіть опцію Підключити коментарі до публікацій та трансляцій. Далі натисніть кнопку Підключити:

Все готово.


Як це працює

Клієнт в Instagram залишає коментар до публікації Instagram, а відповідь оператора приходить клієнту в Direct, далі в Direct вже відбувається весь діалог:

У оператора все спілкування ведеться в месенджері Бітрікс24:

Якщо клієнт напише вам відразу в Instagram Direct, весь діалог також відбувається в Direct:

Чат з тим самим клієнтом зберігається в картці CRM, незалежно від того, звідки був діалог – з коментаря або з повідомлення в Direct:

Особливості підключення каналу Instagram для бізнесу:

  • Усі відповіді оператора на коментарі до публікацій Instagram надсилаються лише у Direct.
  • Діалоги з одним і тим самим клієнтом з коментарів та Direct зберігаються в одній картці CRM.
  • Підтримуються всі типи повідомлень і можливості Instagram Direct: текст, емодзі, відеофайли, аудіозамітки, повідомлення, що зникають, реакції на stories, переслані повідомлення, посилання на профіль.
  • На повідомлення клієнта в Instagram Direct оператор повинен відповісти протягом 24 годин після останнього повідомлення клієнта. Після 24 годин повідомлення оператора до клієнта не будуть доставлені. Детальніше читайте в окремій статті.
  • У разі відповіді оператора на коментар до публікації автоматичне вітальне повідомлення відкритої лінії не надсилається.
  • Для зміни налаштувань підключення каналу після закінчення періоду 60 днів, потрібно повторно авторизуватись адміністратору публічної сторінки Facebook.
  • Для підключення Відкритих ліній в коробковій версії Бітрікс24 необхідно зробити попередні налаштування сервера та модулів порталу.

Рішення помилок підключення каналу Instagram для бізнесу до відкритих ліній Бітрікс24 можна прочитати в окремій статті.

Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Допомога партнера
Замовити впровадження