Підтримка24

Як вказати контактні дані на сайті

На першому кроці створення магазину ви вказали контактні дані, які побачить клієнт на сайті.

За замовчуванням контактні дані розташовані в шапці сайту і на сторінці Контакти.

Контактні дані можна змінити двома способами:

  • У картці моєї компанії.

    Майте на увазі, що контактні дані зміняться також в рахунках, пропозиціях і документах.
  • На сторінці сайту. Це більш простий і зручний спосіб. Ви можете вказати телефонний номер, який побачать тільки відвідувачі вашого сайту.

Як змінити дані в картці моєї компанії

Перейдіть в налаштування CRM – Реквізити ваших компаній.

Відредагуйте номер телефону в картці компанії і збережіть зміни.

На сайті відображається перший номер з картки компанії.

Переопублікуйте сайт.

Після публікації контактні дані на сайті оновляться.

Як змінити контактні дані на сторінці сайту

Перейдіть в Магазин і відкрийте потрібну сторінку сайту, наприклад, Контакти.

Наведіть мишку на блок з номером телефону і натисніть Редагувати.

Замініть номер телефону в полях Текст і Посилання.

Збережіть зміни і переопублікуйте сайт.

Після публікації контактні дані на сайті оновляться.


Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження