На першому кроці створення магазину ви вказали контактні дані, які побачить клієнт на сайті.
За замовчуванням контактні дані розташовані в шапці сайту і на сторінці Контакти.
Контактні дані можна змінити двома способами:
-
У картці моєї компанії.
Майте на увазі, що контактні дані зміняться також в рахунках, пропозиціях і документах. -
На сторінці сайту. Це більш простий і зручний спосіб. Ви можете вказати телефонний номер, який побачать тільки відвідувачі вашого сайту.
Як змінити дані в картці моєї компанії
Перейдіть в налаштування CRM – Реквізити ваших компаній.
Відредагуйте номер телефону в картці компанії і збережіть зміни.
Переопублікуйте сайт.
Після публікації контактні дані на сайті оновляться.
Як змінити контактні дані на сторінці сайту
Перейдіть в Магазин і відкрийте потрібну сторінку сайту, наприклад, Контакти.
Наведіть мишку на блок з номером телефону і натисніть Редагувати.
Замініть номер телефону в полях Текст і Посилання.
Збережіть зміни і переопублікуйте сайт.
Після публікації контактні дані на сайті оновляться.