top_ua
Вхід

Смарт-процеси в Бітрікс24

Бізнес постійно розвивається, і його запити ростуть, тому ми реалізували можливість створювати нові розділи всередині CRM і налаштовувати їх відповідно до власних потреб.

Смарт-процес – це налаштовуваний тип елемента в CRM. Якщо раніше вам потрібно було адаптувати угоди, ліди або пропозиції під внутрішні процеси компанії, то тепер ви можете створити власні сценарії роботи.

На даний момент y смарт-процесах ви можете використовувати:

  • Напрямки та тунелі продажів
  • Стадії і канбан
  • Роботи і тригери
  • Прив'язку до елементів CRM

Як створити смарт-процес

Щоб створити смарт-процес, відкрийте CRM – Смарт-процеси – Додати.

При створенні нового процесу ви можете oбрати попередньо налаштований шаблон смарт-процесу. У шаблонах смарт-процесів Список і Усе включено вже налаштовані сценарії для роботи зі списком документів і елементами CRM.

У шаблоні З чистого аркуша ви можете самостійно створити необхідні налаштування для створення свого сценарію роботи. Розглянемо на прикладі шаблону З чистого аркуша доступні опції і налаштування.

У вкладці Основні налаштування вкажіть назву вашого процесу.

Потім оберіть потрібні інструменти для роботи зі смарт-процесом.

Використовувати y смарт-процесі свої напрямки та тунелі продажів

Опція додасть y ваш процес напрямки та тунелі продажів. Ви зможете створити кілька напрямків для цього смарт-процесу аналогічно напрямкам в угодах.

Детальніше про роботу з тунелями продажів і напрямками читайте в статтях: Тунелі продажів і Напрями угод.

Використовувати в смарт-процесі свої стадії і канбан

За допомогою цієї опції ви додасте в свій процес можливість створити стадії та управляти рухом елементів по цих стадіях в канбані.

Детальніше про роботу з канбаном читайте в статтях: Канбан y CRM і Як налаштувати стадії.

Використовувати в смарт-процесі роботи і тригери

Ви зможете автоматизувати роботу з елементами смарт-процесу за допомогою роботів і тригерів аналогічно запуску роботів і тригерів в угодах або лідах.

Роботи і тригери працюють при активній опції Використовувати в смарт-процесі свої стадії і канбан

Робити нові напрямки доступними для всіх

Якщо ви використовуєте у вашому смарт-процесі напрямки, то при створенні нового до нього буде автоматично відкритий доступ для всіх ролей користувачів.


У вкладці Смарт-процес додайте поля для картки процесу та активуйте потрібні опції.

  • Друк документів – опція додає можливість роботи з документами в картці процесу.
  • Прив'язка товарів каталогу – опція дозволяє розмістити товар y картці процесу.
  • Використовувати кошик – включає кошик для елементів процесу.

Налаштуйте прив'язку до елементів CRM для вашого процесу. Таким чином, ви можете пов'язати смарт-процес з іншими елементами CRM або з іншими смарт-процесами.

Прив'язати до цього смарт-процесу

За допомогою цієї опції ви можете oбрати елементи CRM, які ви хочете прив'язати до смарт-процесу.

Наприклад, ви можете прив'язати Угоди до свого процесу. У такому випадку всередині картки смарт-процесу з'явиться поле з вибором зі списку елементів.

Якщо ви використовуєте опцію Додати список зі зв'язаними елементами в картку, то в картці операції з'явиться ваш смарт-процес.

Прив'язати цей смарт-процес до інших елементів CRM

За допомогою цієї опції ви можете прив'язати свій смарт-процес до доступних елементів CRM.

Наприклад, ви можете прив'язати свій смарт-процес до Пропозицій. У такому випадку при роботі з Пропозиціями з'явиться поле з вибором зі списку елементів вашого смарт-процесу.

Якщо ви використовуєте опцію Додати список зі зв'язаними елементами в картку, то в картці смарт-процесу з'явиться oбраний розділ.



Також ви можете пов'язати смарт-процес з іншими елементами CRM, з календарями, завданнями і шаблонами завдань. У результаті до угод у CRM, подій у календарі, завдань або шаблонів завдань можна буде додавати елементи вашого смарт-процесу.

Наприклад, щоб зв'язати ваш смарт-процес iз завданнями, oберіть потрібну опцію.

Тоді при створенні завдання ви зможете вказати елементи вашого смарт-процесу.

У вкладці Відображення поза CRM ви можете створити окремий розділ y лівому меню.

Щоб створити розділ, натисніть кнопку Налаштувати та вкажіть назву для свого розділу.

Після цього oберіть створений розділ.

Коли ви закінчите з налаштуванням, збережіть ваш смарт-процес і він буде доступний для роботи.

Як працювати зі смарт-процесом читайте в статті Приклад роботи зі смарт-процесом.

Як редагувати смарт-процес

Відкрийте вкладку Смарт-процеси, тут ви побачите список всіх створених процесів.

smart process edit1.jpg

Натисніть на кнопку контекстного меню зліва від потрібного процесу й у вас відкриється список доступних дій.

smart process edit2.jpg
  • Редагувати – відкрийте, щоб внести зміни в уже налаштований смарт-процес.

    smart process edit3.jpg
  • Налаштування полів – натисніть, щоб створити нові поля для вашого смарт-процесу.

    smart process edit4.jpg

    Створені поля можна закріпити під час налаштування картки смарт-процесу.

    smart process edit5.jpg
  • Видалити – натисніть, щоб видалити непотрібний процес.

Права доступу до смарт-процесу можна налаштувати в CRM, після його створення. Детальніше про налаштування читайте у статті Права доступу в CRM.
Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Відгук
Замовити впровадження