top_ua

Новинки лютого в Бітрікс24!

А ви вже готові до весни? Нагадаємо вам, що вона прийде вже за декілька днів =)

А ми завершимо зиму нашими лютневими новинками. Про все детальніше та по черзі.

1. У цьомі місяці ми досить активно розповідали про роботу з CRM формами.

Наприклад, форму можна розмістити на будь-якому веб-сайті. Не має значення, він створений в Бітрікс24 або на інший CMS.

  • на сайтах, створених y Бітрікс24, форму можна розмістити y вигляді блоку на сторінці.

    Перейдіть на потрібну сторінку сайту та натисніть Додати блок у тому місці, де хочете розмістити форму. Оберіть варіант відображення та налаштуйте параметри та дизайн форми або змініть її положення на сторінці. Якщо хочете розмістити на сайті форму, яку створили раніше в CRM, натисніть Редагувати – Налаштувати блок.

  • Якщо сайт створений не в Бітрікс24, а на інший CMS, ви все одно можете розмістити на ньому нашу CRM-форму. В цьому випадку вам доступні три варіанти розміщення:

    Незалежно від того, який варіант буде обраний, подальші дії аналогічні. Вам потрібно скопіювати код та вставити його у місці, де повинна розміщуватися форма.

    • між тегами <head></head>, якщо обрали варіант автоматичного відображення.
    • або перед кнопкою, якщо обрали варіант відображення після натискання на кнопку.
  • Також з'явилася можливість змінювати домен CRM-форми.Це можна зробити шляхом виконання необхідного редагування у CRM-форми Контактні дані з блоку Передустановлені форми.

    Перейдіть до сторінки редагування, натисніть на кнопку Налаштування, а потім Налаштування сторінки. Укажіть нову назву та збережіть. Після цього форма буде доступна за новою адресою.

    А піддомен зміниться у всіх CRM-форм.

  • Функція Впізнати клієнта, яка дозволяє використовувати персоналізовані CRM-форми. Вона включена за замовчуванням і не вимагає жодних налаштувань. А персоналізовані форми – це форми, y яких деякі дані клієнта заповнюються автоматично.

    У форму підставляються значення полів. А саме: Ім'я, Прізвище, По батькові, Назва компанії, Телефон і Email.

    Їх використовувати, коли проводите опитування постійних клієнтів. Наприклад, ім'я та прізвище підтягнуться з CRM і клієнтам не доведеться витрачати час на заповнення інформації, яку ви і так знаєте. Рекомендуємо ознайомитися вам як налашувати та працювати з Персоналізованими формами в Бітрікс24.

    Клієнти оцінять такий індивідуальний підхід, а вам буде простіше отримувати зворотний зв'язок.

  • Ви також можете використовувати теги персоналізації це спеціальні символи, які замінюються на дані клієнта, коли він відкриває форму. Вони розміщуються в заголовку або підзаголовку CRM-форми.

    Коли клієнт відкриє форму за індивідуальним посиланням, замість тегів він побачить свої ім'я та прізвище. Особисте звернення покаже йому, що він важливий для вас. Це відмінний інструмент для збільшення лояльності до компанії. Рекомендуємо вам ознайомитися як налаштувати та використовувати Теги персоналізації в CRM-формах.

2. Нагадаємо, що у CRM Бітрікс24 є функціонал бронювання ресурсів. Це сценарій роботи з клієнтами, який трохи відрізняється від продажу товарів. При цьому сценарії клієнт обирає послугу, яку він хоче отримати, час або спеціаліста, який її надасть.

Бронювання ресурсів – це тип поля користувача. Його можна використовувати в лідах і угодах, а створити в налаштуваннях CRM або картці елемента. Поле має велику кількість налаштувань, тому ми розказали про них докладніше.

3. Для коректної роботи деталізації рекламних витрат Google Ads у Бітрікс24 потрібно налаштувати utm-мітки на стороні рекламного сервісу. Ми надали детальну інструкцію, яка допоможе вам правильно зробити всі необхідні дії.

4. У налаштуваннях вашого сайту, створеного у конструкторі Бітрікс24 ви можете підключити Google Аналітику. Вона автоматично збирає дані з сайту, на якому розміщений спеціальний код. Ці дані можна дивитися і аналізувати в особистому кабінеті.

Оскільки Google випустив оновлену версією – Google Analytics 4, ми підготували інструкцію про її підключення до Бітрікс24.Сайтів. У Universal Analytics інтерфейс може відрізнятися.

5. Також розказали, як правильно підключити пошту Office365 до Бітрікс24. Ми рекомендуємо робити це з використанням паролів застосунків (програм, згідно з термінологією Microsoft).

Паролі застосунків у Office365 працюють тільки коли включена двохфакторная перевірка справжності. Включити її можна в акаунті Microsoft у вкладці Безпека в розділі Розширені параметри безпеки. саме після включення двохфакторной перевірки з'явиться можливість створювати паролі програм.

Отже, спочатку здійсніть необхідні налаштування на стороні Microsoft, а потім підключіть пошту Office 365 та кажіть необхідні дані підключення – пошту, логін і пароль застосунку (програми):

Все готово, ваша вхідна пошта Office365 підключена до Бітрікс24. Для підключення вихідної пошти через сервера Office365 просто поставте галочку – для підключення буде використовуватися той же пароль застосунку (програми), що і для вхідної пошти.

6. Ви можете брати участь у відеоконференції з вашого мобільного телефону. Для цього переходите за створеним посиланням. Дозвольте використання камери та мікрофона, це потрібно для участі в конференції. Далі впишіть своє ім'я та оберіть варіант підключення.

Після підключення ви потрапите в конференцію та зможете спілкуватися з її учасниками.

7. У деяких користувачів неправильно відображається час і часовий пояс у Бітрікс24. Ця ситуація торкнулася тих, хто використовує Windows 7 і браузер на основі відкритого коду Chromium – Chrome, Microsoft Edge, Opera, Vivaldi.

У цієї ситуації два рішення. Перше – оновлення браузера. Друге – потрібно увімкнути автоматичний перехід на літній час в налаштуваннях Windows 7.

Десктоп-застосунок Бітрікс24 працює на основі відкритого коду Chromium. Якщо у вас неправильно відображається час саме в десктопі – скористайтеся другим рішенням.

8. Ми розширили можливості Бітрікс24 для продажів при підключенні до Facebook і Instagram. Тепер при синхронізації з Facebook ви можете налаштувати обліковий запис Business Manager, рекламний кабінет, сторінку і піксель Facebook. А також зможете підключити додаткові можливості для продажів.

Підключення до Facebook можна налаштувати при роботі з різними інструментами Бітрікс24. Наприклад, при роботі з CRM-маркетингом, Наскрізною аналітикою або редагуванні CRM-форм.

9. Ми випустили оновлення для стрічки Новин. Тепер закріплені повідомлення в новинах не накопичуються у вигляді великого списку, а згортаються в одне вікно.

Також ми доповнили список емоцій, які можна використовувати в повідомленнях стрічки і при спілкуванні в коментарях.

Нова емоція доступна й у мобільному застосунку.

10. Звертаємо вашу увагу на важливі оновлення деяких статей.

  • Відкриті лінії: загальні налаштуванняпри налаштування черги ви можете обрати не лише конкретних співробітників, а й цілі відділи компанії.

    Включити чат-трекер – Бітрікс24 може автоматично розпізнавати клієнта в каналах відкритих ліній, об'єднувати всі діалоги з ним в один профіль і зберігати в картку CRM. Раніше чат-трекер був включений за замовчуванням, а тепер ви можете управляти цим налаштуванням.

  • Ми оновили інструкцію про Перехід на коробкову версію Бітрікс24.

  • Додали інформацію як видалити віджети на сайт, та які саме віджети можливо видалити.

  • Надано опис опцій Відстежувати статус прочитання вихідних листів і Відстежувати переходи за посиланнями у вихідних листах у Налаштуваннях порталу.

  • А також оновили статтю про сінхронізацію календаря Бітрікс24 з MS Outlook.

    Cинхронизация з Outlook доступна тільки користувачам Windows.

    Надайте дозвіл на підключення календаря Бітрікс24 до календаря Outlook і тоді з'явиться y списку календарів зліва, а синхронізовані події будуть відображатися в сітці календаря.

    У подальному ви зможете або призупинити (просто приберіть галочку) або повністю відключити синхронізацію (клікніть на календар Бітрікс24 правою кнопкою миші й oберіть в меню опцію видалення).

    Зверніть увагу! Синхронізація календарів зупиниться, але статус синхронізації збережеться ще протягом 7 днів.

У цьому місяці ми випусти декілька актуалізованих скінкастів на нашому YouTube каналі Підтримка24, а також додали новий формат. Тепер більшість наших начальних відео будуть виходити з голосовим супроводом. Тож, перегляньте їх та дізнайтеся або ж нагадайте собі як:

Успіхів у роботі :)


Якщо ви любите дізнаватися все оперативніше – підписуйтеся на наш Telegram-канал. Там про новинки Бітрікс24 ми розповідаємо швидко, коротко й по суті – з повагою до вашого часу.

Приєднуйтеся telegram.png

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження