Для коректної роботи деталізації рекламних витрат Google Ads. Потрібно налаштувати utm-мітки на стороні рекламного сервісу.
Як налаштувати UTM-мітки на порталі
Відкрийте розділ Наскрізна аналітика – oберіть Google Ads – натисніть Додати джерело.
Зайдіть в ваш акаунт Google Ads, скопіюйте мітку utm_source і параметр utm_content = cid | {campaignid} | gid | {adgroupid} | kwid | {targetid}. Мітки utm_source і utm_content потрібно буде додати на адресу вашого сайту при створенні оголошення.
У підсумку адреса сайту буде виглядати так:
https://ваш_сайт/?utm_source=utm_мiтка_з_вашого_портала&utm_content=cid|{campaignid}|gid|{adgroupid}|kwid|{targetid}
UTM-мітки і їх значення:
- utm_source – звідки до нас прийшов відвідувач. Наприклад, пошта або рекламний сервіс;
- utm_content – застосовується, щоб розрізняти схожий контент або посилання в одному і тому ж оголошенні;
- параметр {campaignid} – ідентифікатор кампанії. Зазначає в якій кампанії було показано ваше оголошення;
- параметр {adgroupid} – ідентифікатор групи оголошень. Зазначає в якій групі оголошень було показано ваше оголошення;
- параметр {targetid} – ідентифікатор ключового слова.
Як налаштувати UTM-мітки в Google Ads
Щоб рекламний сервіс передавав на портал дані про кампанію, потрібно встановити відповідні UTM-мітки. Ви можете вказати посилання на ваш сайт з правильними UTM-мітками під час створення оголошення.
Для цього в поле Кінцевий URL вкажіть адресу вашого сайту з utm-мітками:
https://example.com/?utm_source=google&utm_content=cid|{campaignid}|gid|{adgroupid}|kwid|{targetid}
Також ви можете створити шаблон відстеження, щоб встановити однаковий кінцевий URL c вашими UTM-мітками для групи оголошень, кампанії або облікового запису. Шаблон буде автоматично застосовуватися для всієї реклами в залежності від того, де він встановлений.
У полі Шаблон відстеження можна вказати посилання з вашими UTM-мітками:
{lpurl}?utm_source=google&utm_content=cid|{campaignid}|gid|{adgroupid}|kwid|{targetid}
Параметр {lpurl} – це кінцевий URL, який ви прописуєте в рядку URL самих оголошень. Наприклад, якщо в оголошення посилання на вашу сторінку https://example.com/
то це і є кінцевий URL і він підставиться замість {lpurl}.
Як налаштувати шаблон відстеження для акаунта
Для установки шаблону, відкрийте Налаштування облікового запису – Відстеження – вкажіть параметри в поле.
Як налаштувати шаблон відстеження для рекламної кампанії
Ви можете встановити шаблон під час створення або налаштування рекламної кампанії. Оберіть потрібну рекламну кампанію – Додаткові налаштування – Параметри URL кампанії – вкажіть параметри в поле.
Як налаштувати шаблон відстеження для групи оголошень
Ви можете встановити шаблон під час налаштування групи оголошень. Оберіть потрібну групу – Налаштування – Параметри URL групи оголошень – вкажіть параметри в поле.