top_ua
Вхід

Підтримка24

Як налаштувати UTM-мітки для деталізації рекламних витрат Google Ads

Для коректної роботи деталізації рекламних витрат Google Ads. Потрібно налаштувати utm-мітки на стороні рекламного сервісу.

Як налаштувати UTM-мітки на порталі

Відкрийте розділ Наскрізна аналітика – oберіть Google Ads – натисніть Додати джерело.

Зайдіть в ваш акаунт Google Ads, скопіюйте мітку utm_source і параметр utm_content = cid | {campaignid} | gid | {adgroupid} | kwid | {targetid}. Мітки utm_source і utm_content потрібно буде додати на адресу вашого сайту при створенні оголошення.

У підсумку адреса сайту буде виглядати так:

https://ваш_сайт/?utm_source=utm_мiтка_з_вашого_портала&utm_content=cid|{campaignid}|gid|{adgroupid}|kwid|{targetid}

UTM-мітки і їх значення:

  • utm_source – звідки до нас прийшов відвідувач. Наприклад, пошта або рекламний сервіс;
  • utm_content – застосовується, щоб розрізняти схожий контент або посилання в одному і тому ж оголошенні;
  • параметр {campaignid} – ідентифікатор кампанії. Зазначає в якій кампанії було показано ваше оголошення;
  • параметр {adgroupid} – ідентифікатор групи оголошень. Зазначає в якій групі оголошень було показано ваше оголошення;
  • параметр {targetid} – ідентифікатор ключового слова.

Як налаштувати UTM-мітки в Google Ads

Щоб рекламний сервіс передавав на портал дані про кампанію, потрібно встановити відповідні UTM-мітки. Ви можете вказати посилання на ваш сайт з правильними UTM-мітками під час створення оголошення.

Для цього в поле Кінцевий URL вкажіть адресу вашого сайту з utm-мітками:

https://example.com/?utm_source=google&utm_content=cid|{campaignid}|gid|{adgroupid}|kwid|{targetid}

Також ви можете створити шаблон відстеження, щоб встановити однаковий кінцевий URL c вашими UTM-мітками для групи оголошень, кампанії або облікового запису. Шаблон буде автоматично застосовуватися для всієї реклами в залежності від того, де він встановлений.

У полі Шаблон відстеження можна вказати посилання з вашими UTM-мітками:

{lpurl}?utm_source=google&utm_content=cid|{campaignid}|gid|{adgroupid}|kwid|{targetid}

Параметр {lpurl} – це кінцевий URL, який ви прописуєте в рядку URL самих оголошень. Наприклад, якщо в оголошення посилання на вашу сторінку https://example.com/ то це і є кінцевий URL і він підставиться замість {lpurl}.

Як налаштувати шаблон відстеження для акаунта

Для установки шаблону, відкрийте Налаштування облікового запису – Відстеження – вкажіть параметри в поле.

Шаблон відстеження для акаунта буде застосовувати UTM-мітки до всієї реклами.

Як налаштувати шаблон відстеження для рекламної кампанії

Ви можете встановити шаблон під час створення або налаштування рекламної кампанії. Оберіть потрібну рекламну кампаніюДодаткові налаштуванняПараметри URL кампанії – вкажіть параметри в поле.

Шаблон відстеження рекламної кампанії буде застосовувати UTM-мітки тільки для певної кампанії.

Як налаштувати шаблон відстеження для групи оголошень

Ви можете встановити шаблон під час налаштування групи оголошень. Оберіть потрібну групу – НалаштуванняПараметри URL групи оголошень – вкажіть параметри в поле.

Шаблон відстеження групи оголошень буде застосовувати UTM-мітки тільки до оголошень з певної групи.

Зовнішній вигляд інтерфейсу рекламного сервісу може відрізнятися. Для його налаштування натисніть кнопку Змінити режим перегляду.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло