У CRM Бітрікс24 є функціонал бронювання ресурсів. Це сценарій роботи з клієнтами, який трохи відрізняється від продажу товарів. При цьому сценарії клієнт обирає послугу, яку він хоче отримати, час або спеціаліста, який її надасть.
Як працює бронювання ресурсів в CRM
Бронювання ресурсів – це тип поля користувача. Його можна використовувати в лідах і угодах, а створити в налаштуваннях CRM або картці елемента.
Розглянемо створення поля на прикладі угоди. Відкрийте картку елемента і створіть поле Бронювання ресурсів.
Поле має велику кількість налаштувань, розберемо їх докладніше.
Назва поля – це назва відображається в картці. Намагайтеся давати полям інформативні назви, наприклад, адреса медцентру або оренда автомобіля.
Оберіть ресурси і користувачів – вкажіть, що саме зможуть бронювати клієнти.
У чому різниця між ресурсами і користувачами:
Ресурси – це не послуги, а інструменти для надання послуг. Наприклад, якщо послуга – мийка автомобіля, то ресурс – бокс на автомийці. Якщо послуга – перегляд фільму, то ресурс – місця в залі.
Користувачі – це співробітники вашої компанії, які надаватимуть послуги.
Розглянемо кілька прикладів:
- Послуги каршерінга. Автомобіль – це ресурс. Не важливо, хто із співробітників буде оформляти передачу автомобіля клієнтові.
- Медичний центр. А тут ключову роль відіграє саме співробітник. Не так важливо, в якому саме кабінеті вас буде лікувати стоматолог.
Такі приклади досить умовні. Подумайте, який варіант бронювання підійде саме вашому бізнесу.
Ресурси – вкажіть ресурси для бронювання. Це поле з'являється, якщо на попередньому кроці ви oбрали Ресурси або Ресурси і користувачі.
Кількість ресурсів, яке можна створити, залежить від тарифу:
- Безкоштовний і Завдання+ – 6 ресурсів;
- Старт+, CRM+ і Команда – 24 ресурси,
- Компанія – необмежено.
Користувачі – вкажіть співробітників, які будуть зайняті під час надання послуги. Це поле з'явиться, якщо на попередньому кроці ви вибрали Користувачі або Ресурси і користувачі.
Тільки дата без часу – цей варіант підійде, якщо ви подобово здаєте квартири або місця на автостоянці.
Додати послуги і тривалість – ця опція дозволить додавати послуги певної тривалості. Наприклад, в барбершопi тривалість стрижки і гоління відрізняється.
Часовий пояс або Враховувати часовий пояс клієнта – oберіть, у якому часовому буде відображатися бронювання.
Обов'язкове та Показувати завжди – стандартні налаштування полів користувача.
Дозволити бронювати зайняті ресурси – якщо опція включена, ви зможете записувати декількох клієнтів на один і той же час. Наприклад, на конференції.