top_ua
Вхід

Підтримка24

Теги персоналізації в CRM-формах

Навіщо потрібні теги персоналізації

Теги персоналізації – це спеціальні символи, які замінюються на дані клієнта, коли він відкриває форму.

Теги персоналізації розміщуються в CRM-формі. Коли клієнт відкриє форму за індивідуальним посиланням, замість тегів він побачить свої ім'я та прізвище. Особисте звернення покаже клієнту, що він важливий для вас. Це відмінний інструмент для збільшення лояльності до компанії.

Теги персоналізації можна використовувати в заголовку і підзаголовку форми. Підтримуються наступні теги: Ім'я, Прізвище, Назва компанії, По батькові, Телефон, Email.

У статті Персоналізовані форми і функція "Впізнати клієнта" в Бітрікс24 ми розповіли, як підставляти дані клієнта не тільки в заголовки та підзаголовки, а й поля форми.

Як використовувати теги персоналізації

Перейдіть в CRM-форму, відкрийте розділ Заголовок і кнопка.

Напишіть текст в заголовку або підзаголовку форми, а потім додайте тег. Для цього натисніть на три крапки поруч з полем, потім збережіть зміни.

У CRM створіть робота, який відправить клієнтам листа з посиланням на форму, і напишіть невеликий супровідний текст.

Додайте в текст посилання на форму. У списку значень oберіть Персоналізовані CRM-форми та потрібну форму. Збережіть зміни.

Переведіть угоду на стадію з роботом. Він відправить клієнту лист з посиланням на форму.

Клієнт перейде за посиланням і побачить форму, у якій зазначено його ім'я в підзаголовку.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло