А ось і перший дайджест оновлень у Бітрікс24 за 2021 рік. Зараз розкажемо вам про те, над чим працювали в січні місяці та які нові навчальні статті радимо вам почитати, якщо ви ще не зробили цього.
Тож як завжди про все по черзі.
-
Почнемо з CRM-форм. Окрім загальних статей про можливості основних налаштуваннь та дизайну, ми маємо для вас ще декілька важлививих статей, які будуть корисними для роботи з CRM-формами. По-перше, це Відповіді на популярні питання про CRM-форми. Дана стаття буде доповнюватися у міру появи нових популярних питань.
По-друге, незважаючи на те, що працювати з кодом нових форм доведеться рідше, ми підготували для вас деякі рекомендації, якими ви зможете скористатися у разі потреби. У окремій статті ви зможете знайти приклади роботи з кодом нових CRM-форм.
І ще одне, що стосується CRM-форм. Для вашої зручності ми додали статтю про створення CRM-форм у новому конструкторі.
-
Далі, хочемо звернути вашу увагу на особливості роботи Телефонії та Застосунків на тарифному плані Безкоштовний.
З 1 січня 2021 року телефонія Бітрікс24 буде доступна тільки на комерційних тарифах Бітрікс24. Сюди входять всі підключення: оренда номера Бітрікс24, підключення через безкоштовні REST-застосунки та через SIP-конектор.
Тобто, щоб продовжити користуватись телефонією та SIP-інтеграціями з Бітрікс24, вам потрібно перейти на будь-який комерційний тариф.Протестувати роботу телефонії Бітрікс24 можна буде в демо-режимі або режимі інтегратора.
Обов‘язково ознайомтеся з даними статтями:
З 1 січня 2021 року використання застосунків Маркетплейс, REST API і вебхуків буде доступним тільки на комерційних тарифах Бітрікс24.
На тарифі «Безкоштовний» не можна буде встановлювати застосунки з Маркетплейс, використовувати вебхуки та локальні застосунки, створені самостійно або партнером. Виняток становлять лише застосунки для міграції з інших сервісів в Бітрікс24 – вони залишаться доступними.
У демо-режимі та в режимі інтегратора можна буде встановлювати застосунки з Маркетплейс, використовувати REST API та вебхуки. Після закінчення демо-режиму або режиму інтегратора робота REST-застосунків і вебхуків буде припинена.
Детально про зміну в роботі Застосунків на Безкоштовному тарифі ми описали в окремій статті. Радимо ознайомитися. -
Особливості консультаційної та технічної підтримки на тарифі Безкоштовний – якщо ви є користувачем безкоштовного тарифу Бітрікс24 і у вас виникає технічне питання, то за загальним правилом ви можете звернутися до партнерів або придбати будь-який з платних тарифів: Старт+, Завдання+, CRM+, Команда, Компанія.
У разі виниклення проблем з авторизацією та для зміни домену є можливість написати нашим спеціалістам. Зробити це можна трьома шляхами:
-
через чат підтримки всередині порталу, якщо у вас є інший Бітрікс24 з діючим комерційним тарифом;
- через нашу онлайн-сторінку на сайті Facebook;
-
через блок Є запитання? Натисніть на кнопку Задати питання команді підтримки.
Ви перейдете на сторінку звернень. Далі вам потрібно буде здійснити вхід у ваш Бітрікс24.
Після цього потрібно буде натиснути на кнопку Повідомити про проблему. І у вікні чату, що відкриється написати, яка саме проблема з авторизацією у вас виникла або подати заявку на зміну доменної зони.
А з усіх питань, пов'язаних зі змінами телефонії, ви можете звернутися у відкриту лінію Бітрікс24 на спеціальній сторінці.
-
-
Ми переписали статтю про Розширену телефонію. Тепер більш детально про Опції телефонії на кожному комерційному тарифному плані можна прочитати ТУТ.
Нагадаємо, що залежно від тарифу в телефонії Бітрікс24 діють деякі обмеження на деякі можливості – всі вони відзначені іконкою «замочок» (всі налаштування доступні в розділі Телефонія – Підключення при натисканні на кнопку Налаштування номерів і вибору номера, в залежності від того, чим ви користуєтеся:
-
Якщо ви користуєтеся браузером Microsoft Edge, то ця інформація буде актуальна саме для вас. Іноді при відкритті вашого сайту, створенного в конструкторі Бітрікс24, або ж Бітрікс24 може з'явиться попередження про небезпечний сайт:
Вихідний код Сайтів24 і Бітрікс24 є перевіреним і не містить ніякого шкідливого ПЗ. Але у Microsoft свої алгоритми перевірки безпеки сайтів. Вона відбувається в автоматичному режимі, тому можуть бути випадки помилкового спрацьовування.
Якщо таке блокування мало місце, але ви впевнені, що не розміщували нічого протизаконного й сталася помилка, то можете скористатися нашими рекомендаціями для усунення цієї проблеми. Щоб ознайомитися з ними, натисніть ЩО РОБИТИ?
Для нас дуже важливо, щоб ви могли легко знайти необхідну інформацію про Бітрікс24. Тому для полегшення пошуку відео про роботу з продуктом, ми створили окремий YouTube-канал – Підтримка24.
Відтепер усі відео навчального характеру, що пов‘язані з роботою продукту, будуть доступні саме тут. Зараз ми активно актуалізуємо весь наш контент.
Можливо ви вже помітили, що у в деяких статтях почали з‘являтися відео з новим візуальним оформленням? Так-так це оновлені відео з нашого нового каналу.
У цьому місяці ми випусти декілька оновлених відео. Тож, перегляньте їх та дізнайтеся або ж нагадайте собі як:
- налаштувати внутрішні номери для користувачів телефонії
- працювати зі списком співробітників у Бітрікс24
- додати повідомлення у стрічку Новин
- задати логін і пароль при авторизації через соціальну мережу
- працювати з карткою CRM у Бітрікс24
- створити мультимовний сайт у конструкторі Бітрікс24.Сайти
- вказати співробітнику його вихідний номер для здійснення дзвінків
- як працювати з фільтром у картці CRM
- звільнити та відновити співробітника на порталі
Успіхів у роботі :)
Якщо ви любите дізнаватися все оперативніше – підписуйтеся на наш Telegram-канал. Там про новинки Бітрікс24 ми розповідаємо швидко, коротко й по суті – з повагою до вашого часу.