top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки січня в Бітрікс24!

А ось і перший дайджест оновлень у Бітрікс24 за 2021 рік. Зараз розкажемо вам про те, над чим працювали в січні місяці та які нові навчальні статті радимо вам почитати, якщо ви ще не зробили цього.

Тож як завжди про все по черзі.

  • Почнемо з CRM-форм. Окрім загальних статей про можливості основних налаштуваннь та дизайну, ми маємо для вас ще декілька важлививих статей, які будуть корисними для роботи з CRM-формами. По-перше, це Відповіді на популярні питання про CRM-форми. Дана стаття буде доповнюватися у міру появи нових популярних питань.

    По-друге, незважаючи на те, що працювати з кодом нових форм доведеться рідше, ми підготували для вас деякі рекомендації, якими ви зможете скористатися у разі потреби. У окремій статті ви зможете знайти приклади роботи з кодом нових CRM-форм.

    І ще одне, що стосується CRM-форм. Для вашої зручності ми додали статтю про створення CRM-форм у новому конструкторі.

  • Далі, хочемо звернути вашу увагу на особливості роботи Телефонії та Застосунків на тарифному плані Безкоштовний.

    З 1 січня 2021 року телефонія Бітрікс24 буде доступна тільки на комерційних тарифах Бітрікс24. Сюди входять всі підключення: оренда номера Бітрікс24, підключення через безкоштовні REST-застосунки та через SIP-конектор.
    Тобто, щоб продовжити користуватись телефонією та SIP-інтеграціями з Бітрікс24, вам потрібно перейти на будь-який комерційний тариф.

    Протестувати роботу телефонії Бітрікс24 можна буде в демо-режимі або режимі інтегратора.

    Обов‘язково ознайомтеся з даними статтями:


    З 1 січня 2021 року використання застосунків Маркетплейс, REST API і вебхуків буде доступним тільки на комерційних тарифах Бітрікс24.

    На тарифі «Безкоштовний» не можна буде встановлювати застосунки з Маркетплейс, використовувати вебхуки та локальні застосунки, створені самостійно або партнером. Виняток становлять лише застосунки для міграції з інших сервісів в Бітрікс24 – вони залишаться доступними.

    У демо-режимі та в режимі інтегратора можна буде встановлювати застосунки з Маркетплейс, використовувати REST API та вебхуки. Після закінчення демо-режиму або режиму інтегратора робота REST-застосунків і вебхуків буде припинена.

    Детально про зміну в роботі Застосунків на Безкоштовному тарифі ми описали в окремій статті. Радимо ознайомитися.
  • Особливості консультаційної та технічної підтримки на тарифі Безкоштовний – якщо ви є користувачем безкоштовного тарифу Бітрікс24 і у вас виникає технічне питання, то за загальним правилом ви можете звернутися до партнерів або придбати будь-який з платних тарифів: Старт+, Завдання+, CRM+, Команда, Компанія.

    У разі виниклення проблем з авторизацією та для зміни домену є можливість написати нашим спеціалістам. Зробити це можна трьома шляхами:

    • через чат підтримки всередині порталу, якщо у вас є інший Бітрікс24 з діючим комерційним тарифом;

    • через нашу онлайн-сторінку на сайті Facebook;
    • через блок Є запитання? Натисніть на кнопку Задати питання команді підтримки.

      Ви перейдете на сторінку звернень. Далі вам потрібно буде здійснити вхід у ваш Бітрікс24.

      звернення для Безкоштовного тарифу2.png

      Після цього потрібно буде натиснути на кнопку Повідомити про проблему. І у вікні чату, що відкриється написати, яка саме проблема з авторизацією у вас виникла або подати заявку на зміну доменної зони.

    А з усіх питань, пов'язаних зі змінами телефонії, ви можете звернутися у відкриту лінію Бітрікс24 на спеціальній сторінці.

  • Ми переписали статтю про Розширену телефонію. Тепер більш детально про Опції телефонії на кожному комерційному тарифному плані можна прочитати ТУТ.

    Нагадаємо, що залежно від тарифу в телефонії Бітрікс24 діють деякі обмеження на деякі можливості – всі вони відзначені іконкою «замочок» (всі налаштування доступні в розділі Телефонія – Підключення при натисканні на кнопку Налаштування номерів і вибору номера, в залежності від того, чим ви користуєтеся:

  • Якщо ви користуєтеся браузером Microsoft Edge, то ця інформація буде актуальна саме для вас. Іноді при відкритті вашого сайту, створенного в конструкторі Бітрікс24, або ж Бітрікс24 може з'явиться попередження про небезпечний сайт:

    Вихідний код Сайтів24 і Бітрікс24 є перевіреним і не містить ніякого шкідливого ПЗ. Але у Microsoft свої алгоритми перевірки безпеки сайтів. Вона відбувається в автоматичному режимі, тому можуть бути випадки помилкового спрацьовування.

    Якщо таке блокування мало місце, але ви впевнені, що не розміщували нічого протизаконного й сталася помилка, то можете скористатися нашими рекомендаціями для усунення цієї проблеми. Щоб ознайомитися з ними, натисніть ЩО РОБИТИ?

Для нас дуже важливо, щоб ви могли легко знайти необхідну інформацію про Бітрікс24. Тому для полегшення пошуку відео про роботу з продуктом, ми створили окремий YouTube-канал – Підтримка24.

Відтепер усі відео навчального характеру, що пов‘язані з роботою продукту, будуть доступні саме тут. Зараз ми активно актуалізуємо весь наш контент.

Можливо ви вже помітили, що у в деяких статтях почали з‘являтися відео з новим візуальним оформленням? Так-так це оновлені відео з нашого нового каналу.

У цьому місяці ми випусти декілька оновлених відео. Тож, перегляньте їх та дізнайтеся або ж нагадайте собі як:

Успіхів у роботі :)


Якщо ви любите дізнаватися все оперативніше – підписуйтеся на наш Telegram-канал. Там про новинки Бітрікс24 ми розповідаємо швидко, коротко й по суті – з повагою до вашого часу.

Приєднуйтеся telegram.png

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло