top_ua
Вхід

Підтримка24

Створення CRM-форми у новому конструкторі

Про відмінності нового конструктора CRM-форм від класичного читайте в окремій статті.

Що таке CRM-форма?

CRM-форма – це інструмент для отримання інформації від клієнтів. Зазвичай вона являє собою анкету, в якій потенційний клієнт може вказати інформацію про себе, замовити товар або записатися на послугу. Форму можна розмістити на сайті або в інтернет-магазині.

Як створити CRM-форму?

Перейдіть в розділ CRM – CRM-форми і натисніть Створити форму.

Оберіть сценарій роботи з формою. Контактні дані та Зворотний зв'язок відрізняються тільки встановленим набором полів. У формі Зворотного дзвінка клієнт повинен ввести номер телефону, а Експертний режим передбачає, що ви самостійно оберете поля, які необхідні.

Вибір конкретного сценарію не обмежує можливості редагування форми. Будь-яку з форм можна налаштувати так, як вам необхідно. Єдине обмеження – для форми Зворотного дзвінка необхідно підключити телефонію.

Після вибору сценарію відкриється вікно з налаштуваннями форми. У ньому знаходяться п'ять основних блоків: Поля, Угоди, Сутності в CRM, Розміщення форми та Інші налаштування.

У статті Налаштування CRM-форм у новому конструкторі ви знайдете докладний опис налаштувань кожного блоку.

Налаштуйте форму та натисніть Зберегти внизу сторінки.

Повернутися до редагування форми можна в будь-який момент. Для цього натисніть Редагувати на сторінці з формою.

Як змінити дизайн форми?

Змінити дизайн можна на сторінці з формою. Для цього натисніть Дизайн і клікніть на форму.

У лівій частині екрана oберіть, що саме ви хочете змінити. Наприклад, шрифт або межі форми.

У статті Дизайн СRM-форм у новому конструкторі ви знайдете докладну інструкцію по зміні дизайну.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло