top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки грудня в Бітрікс24!

Останній місяць 2020 року вже майже позаду. Чесно кажучи, час пролетів якось дуже швидко. За традицією протягом року, ми кожного місяця розповідали вам про новинки, які вийшли. Одинадцять дайджестів уже позаду. Тож на вас чекає останній у цьому році – дванадцятий, передноворічний :)

У грудні вийшла велика кількість новинок. Тож давай по черзі про кожну з них.

1. Ми випустили оновлені CRM-форми.

Тепер ви можете використовувати як класичний, так і новий конструктор CRM-форм, який працює на базі редактора Бітрікс24.Сайти.

Процесор форм став більш сучасним. Це означає, що вони стали швидше завантажуватися та з'явилася велика кількість нових можливостей. А новий редактор дозволяє змінювати дизайн без використання CSS.

Радимо почитати наші статті по темі:

2. Ми оновили функціонал та візуальне оформлення Відеодзвінків.

HD calls5.png

Щоб дізнатися більше, радимо прочитати наші статті:

Крім того, ми розширили фунціонал мобільних дзвінків. Групові дзвінки тепер доступні й у мобільному застосунку. Телефонуйте колегам у HD-якості безкоштовно та без ліміту за часом.

Також у Бітрікс24 з'явилися Відеоконференції. Спілкуйтеся, обговорюйте проєкти, замовлення і проводите переговори з вашими клієнтами. Створюйте конференцію та відправляйте посилання тим, з ким плануєте поспілкуватися.

3. Автоматизація в Інтернет-магазині.

Тригери – це інструмент автоматизації інтернет-магазину. Вони можуть відстежувати дії з боку клієнтів (оплати замовлень, заповнення CRM-форм або здійснення дзвінків) і автоматично змінювати стадію замовлення.

Роботи допомагають автоматизувати обробку замовлення, інформування клієнта, постановку завдань і повідомлення співробітників.

Роботи для співробітника – змінюють картку замовлення, запускають бізнес-процеси, інформують співробітників і ставлять завдання.

Роботи для зв'язку з клієнтами – відправляють листи, смс або телефонують клієнтам.


4. Ми додали Пінг-повідомлення в Завданнях – системні коментарі, які з'являються при зміні термінів або складу учасників. Вони допомагають контролювати виконання завдання та залишають коментарі щодо останніх змін.

5. Надали рекомендації Як сегментувати клієнтську базу. Це корисно для збору аналітики та відстеження якості роботи співробітників.

За допомогою типів компаній і контактів ви зможете сегментувати базу, наприклад, на клієнтів і постачальників, великий і малий бізнес.

А залежно від типу угод, ви можете розподіляти їх за співробітниками, напрямками та використовувати різні сценарії роботи.

6. З метою боротьби зі спамерами ми тимчасово відключили можливість відправляти копію діалогу онлайн-чату собі на пошту.


7. Звераємо вашу увагу на важливі зміни в REST API, Застосунках, Телефонії та Пошуку.

З 1 грудня 2020 року для тарифу «Безкоштовний» діють ліміти до 1000 одиниць на пошук у Завданнях і елементах CRM на 1 портал. У разі перевищення цього ліміту, ви не зможете використовувати функціонал пошуку по Завданням, Угодам, Лідам або Контактам.

Також з 1 січня 2021 року використання застосунків Маркетплейс, REST API, вебхуків і телефонії буде доступним тільки на комерційних тарифах Бітрікс24.

Щоб продовжити роботу з даними інструментами перейдіть з тарифу «Безкоштовний» на будь-який комерційний тариф.

А ще нагадаємо, що два рази на місяць у нас виходять безкоштовні вебінари "Година занурення в Бітрікс24". Цього разу ділилися досвідом Як швидко навчитися працювати з CRM системою? та готовили про ТОП найпотужніших інструментів Бітрікс24 у 2020 році. Якщо ви ще не дивилися, то натискайте на назву та переходьте до перегляду.

Успіхів у роботі в наступному 2021 році :)


Якщо ви любите дізнаватися все оперативніше – підписуйтеся на наш Telegram-канал. Там про новинки Бітрікс24 ми розповідаємо швидко, коротко й по суті – з повагою до вашого часу.

Приєднуйтеся telegram.png

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло