top_ua
Вхід

Як сегментувати клієнтську базу

Що таке сегментація бази

Сегментація – це розподіл клієнтської бази на частини за однією або декількома ознаками. Якщо ваша клієнтська база не сегментована, а являє собою один великий список, у якому знаходяться разом знаходяться постачальники, партнери та контрагенти, з нею важко працювати. Щоб знайти клієнтів, які вже купували у вас товар або зацікавлені в певній групі товарів, доведеться переглянути всю базу, а це може зайняти багато часу. Сегментація бази також дозволить відстежувати ефективність роботи з клієнтами з однієї галузі або з тими, що віддають перевагу певному товару. Або запускати різні сценарії роботи за допомогою роботів.

Як сегментувати контакти і компанії

За допомогою типів компаній і контактів ви зможете сегментувати базу, наприклад, на клієнтів і постачальників, великий і малий бізнес. Це корисно для збору аналітики та відстеження якості роботи співробітників.

У контактах і компаніях є системне поле Тип, у якому можна вказати основні типи клієнтів, з якими працюєте. Значення цього поля можна використовувати в фільтрах і бізнес-процесах.

Значення типів вказуються в довіднику, перейдіть в CRM – Налаштування – Довідники.

Щоб відредагувати тип, наведіть на нього мишку. Вкажіть типи контактів і компаній, з якими ви працюєте.

Поділ бази за єдиною ознакою не можна назвати повноцінною сегментацією. Усередині b2b ринку компанії можна розділити на постачальників, покупців або підрядників, варіанти залежать від вашої сфери діяльності. У Бітрікс24 ви можете використовувати поля користувача типу Список, щоб відзначати ключові особливості клієнтів.

Детальніше про поля читайте в статті Поля користувача в CRM.

Як сегментувати угоди

З одним і тим же клієнтом можуть бути угоди різних типів. Залежно від типу угод, ви можете розподіляти їх за співробітниками, напрямками та використовувати різні сценарії роботи.

Угоди сегментируются аналогічно контактам і компаніям, y довіднику знайдіть розділ Тип угоди і вкажіть потрібні значення.

Для різних типів угоди можна призначати різних відповідальних співробітників. Наприклад розподіляти звернення за відділами або передавати тендерним фахівцям.

Як вказати типи угод і клієнтів в картці

За замовчуванням поле Тип знаходиться в розділі Додатково карток угод, контактів і компаній.

Якщо це поле не відображається, то внизу розділу Додатково натисніть Вибрати поле, а потім Тип. Після цього воно буде відображатися в картці.

Такий спосіб сегментації бази спростить збір аналітики і допоможе правильно вибудувати роботу з клієнтами.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження