top_ua
Вхід

Інтернет-магазин. Тригери

Тригери – це інструмент автоматизації інтернет-магазину. Вони можуть відстежувати дії з боку клієнтів: оплати замовлень, заповнення CRM-форм або здійснення дзвінків. Вашим співробітникам більше не треба заходити в кожну картку та перевіряти, чи прочитав клієнт ваш лист або оплатив рахунок. Тригери побачать дії клієнтів і автоматично змінять стадію замовлення.

Тригери переміщують елемент на стадію, де вони знаходяться. Відрізняються тільки умови, при яких спрацьовують тригери.

У всіх тригерах є опція Дозволити переходити на попередній статус. Якщо ви її включите, тригер зможе переміщувати замовлення на попередні стадії.

Тригери в інтернет-магазині доступні на тарифах Старт+, CRM+, Команда та Компанія. Детальну інформацію про тарифи ви зможете знайти на сторінці порівняння тарифів.
Змінено відповідального

Тригер спрацює, коли в картці замовлення зміниться відповідальний.

Вхідний лист, лист відправлено або прочитано

Тригер спрацює, коли ви отримаєте або відправите лист контакту/компанії, яка прив'язана до замовлення.

Перехід за посиланням з листа

Тригер спрацює, коли клієнт перейде за посиланням, яке зазначене в листі та тригері. Це може бути посилання на комерційну пропозицію, сторінку замовлення і тому подібне.

Вхідний і пропущений дзвінок

Тригер спрацює, коли будуть телефонувати з номера, який вказаний в контакті або компанії, які прив'язані до замовлення. У налаштуваннях тригера можна вказати лінію телефонії, яку він буде відслідковувати.

Заповнення CRM-форми та зворотний дзвінок

Тригер спрацює, коли клієнт, прив'язаний до замовлення, заповнить CRM-форму. Її можна обрати в налаштуваннях тригера.

Надходження оплати

Тригер спрацює, коли клієнт сплатить замовлення.

Інформація про оплату відображається в таймлайнi замовлення.

Доставка дозволена та заповнений ідентифікатор відправлення

Тригер спрацює, коли ви вкажете ідентифікатор відправлення або дозвольте доставку.

Це можна зробити в блоці Відвантаження картки замовлення.

Відвантаження та змінена відвантаження

Тригер спрацює, коли ви зміните статус поля Відвантаження в картці замовлення.

Замовлення скасоване

Тригер спрацює у разі скасування замовлення.

Webhook

Тригер спрацює, коли webhook направить звернення до замовлення.

Детальніше про вебхуки можете прочитати в уроці Локальні застосунки та вебхуки.

Повернення відвідувача на сайт

Тригер спрацює, коли на сайт зайде клієнт, який раніше заповнював вашу CRM-форму.

Перше і кожне повідомлення від клієнта в чат

Тригер спрацьовує, коли клієнт пише повідомлення в чат обраної відкритої лінії.

Генерація документа

Тригер спрацює, коли ви створите документ за обраним шаблоном в картці замовлення.

OnSh triggers17.png
Перегляд документа

Тригер спрацює, коли клієнт відкриє документ, сформований в замовленні за вказаним шаблоном.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження