top_ua
Вхід

Підтримка24

Інтернет-магазин. Роботи для зв'язку з клієнтом

Роботи допомагають автоматизувати обробку замовлення, інформування клієнта, постановку завдань і повідомлення співробітників.

Вони діляться на три групи в залежності від функціоналу:

  • Роботи для співробітника – змінюють картку замовлення, запускають бізнес-процеси, інформують співробітників і ставлять завдання.
  • Роботи для зв'язку з клієнтами – відправляють листи, смс або телефонують клієнтам.
  • Тригери – змінюють стадію замовлення.

Як влаштовані роботи

Роботи запускаються, коли замовлення потрапляє на стадію, де вони знаходяться. Як тільки замовлення переходить на іншу стадію, роботи з минулого стадії припиняють роботу.

У всіх роботах є опція Після попереднього робота. Її варто використовувати, якщо необхідно виконати кілька послідовних дій. Наприклад згенерувати номер замовлення та відразу ж відправити його клієнту. Якщо опція відключена, то всі роботи на поточній стадії спрацюють одночасно.

Роботи в інтернет-магазині доступні на тарифах Старт+, CRM+, Команда та Компанія. Детальну інформацію про тарифи ви зможете знайти на сторінці порівняння тарифів.

Інформаційний дзвінок

Інформаційний дзвінок працює в разі, якщо у вас підключена телефонія.

У робота є кілька основних налаштувань:

  • Номер для вихідного дзвінка – оберіть підключення телефонії, з якого буде здійснено дзвінок.
  • Вихідні дані для дзвінка – у цьому пункті оберіть, що почує клієнт: текст, який вимовляє робот, або аудіозапис.

    Якщо ви вибрали варіант Текст, то вкажіть основні параметри: швидкість, гучність, мова та голос. За допомогою вставки значень в текст можна назвати клієнта по імені або повідомити йому номер замовлення.

    Якщо ви oбрали Аудіофайл, а не текст, то вкажіть прямe публічнe посилання на файл у форматі .mp3.

    Обов'язково зробіть пару тестових дзвінків після налаштування робота. Можливо, вам захочеться змінити швидкість вимови тексту або гучність.
  • Відправити SMS

    Робот спрацює, якщо у вас підключений sms-провайдер – Twilio.

    Введіть текст повідомлення, не більше 200 символів.

    Ціни на відправку повідомлень та обмеження на розмір повідомлення можна уточнити на сайті провайдера Twilio.

    Тип номера клієнта – oберіть, на який номер буде відправлено повідомлення. Якщо номера такого типу в картці не буде, робот не спрацює.
    У разі обрання Автоматичного вибіру, повідомлення буде відправлено на перший номер, який вказаний y картці контакту або компанії, до якої прив'язанe замовлення.
    Провайдер – oберіть провайдера.

    Відправити лист

    Робот відправить лист із однієї з підключених скриньок, до яких є доступ у адміністратора.

    Основні налаштування:

    Від кого – oберіть адресу, з якої будуть відправлятися листи. У разі, якщо зазначений Автоматичний вибір, буде використана пошта, з якої в останній раз було відправлено листа.
    Тема і текст – вкажіть тему та текст листа, можна використовувати значення з елементів магазину або CRM.
    Тип адреси клієнта – oберіть, на яку адресу буде відправлено повідомлення. Якщо адреси такого типу в картці не буде, робот не спрацює. У разі зазначення Автоматичний вибір, повідомлення буде відправлено на першу адресу, вказану в картці контакту або компанії, до якої прив'язане замовлення.

    Повідомлення y відкриту лінію

    Робот відправить повідомлення в ту лінію, з якої в останній раз звернувся клієнт.

    Приховане повідомлення – якщо оберете цю опцію, повідомлення побачать лише ті співробітники, які присутні в чаті з клієнтом.

    Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
    Дізнайтесь, чому:
    Це не те, що я шукаю
    Дуже складно і незрозуміло