З 1-го січня 2021 року телефонія Бітрікс24 буде доступна тільки на комерційних тарифах Бітрікс24. Сюди входять всі підключення – оренда номера Бітрікс24, підключення через безкоштовні REST-застосунки та через SIP-конектор.
Що це означає
З 1-го січня 2021 року на тарифі «Безкоштовний» почнеться відключення телефонії Бітрікс24.
Після відключення телефонії на тарифі «Безкоштовний»:
- Ви зможете продовжувати користуватися тарифом, але телефонія на ньому буде недоступна.
- Не можна буде поповнити баланс телефонії та орендувати номер.
- У стрічці CRM, y чаті та в деталізації телефонії дзвінки будуть позначатися як пропущені.
- Записи дзвінків, що були здійснені раніше, нікуди не видаляються, вони всі залишаються на диску вашого Бітрікс24.
- Ви зможете й далі користуватися вашим орендованим номером в Бітрікс24, але за умови, якщо перейдете на комерційний тариф.
Що робити
Якщо ви не плануєте переходити на платний тариф, вам необхідно звернутися в компанію "Київстар" для подачі заявки на відключення або перенесення номера з Бітрікс24 на інший тип авторизації.
Для уточнення всіх деталей ви можете звернутися в підтримку Київстар на їхньому сайті або за телефонами:
- 466
- 0 800 300 466
- 0 800 300 000
З усіх питань, пов'язаних зі змінами телефонії, ви можете звернутися у відкриту лінію Бітрікс24 на спеціальній сторінці.
Як протестувати телефонію Бітрікс24
З 1-го січня 2021 року на тарифі «Безкоштовний» протестувати роботу телефонії з орендованим номером можна або в режимі інтегратора або в демо-режимі, терміном не більше 30 днів, якщо раніше демо-режим не було активовано, або оплатити будь-який комерційний тариф на бажаний термін.
Також варто почитати: