Роботи допомагають автоматизувати обробку замовлення, інформування клієнта, постановку завдань і повідомлення співробітників.
Вони діляться на три групи в залежності від функціоналу:
- Роботи для співробітника – змінюють картку замовлення, запускають бізнес-процеси, інформують співробітників і ставлять завдання.
- Роботи для зв'язку з клієнтами – відправляють листи, смс або телефонують клієнтам.
- Тригери – змінюють стадію замовлення.
Як влаштовані роботи
Роботи запускаються, коли замовлення потрапляє на стадію, де вони знаходяться. Як тільки замовлення переходить на іншу стадію, роботи з минулого стадії припиняють роботу.
У всіх роботах є опція Після попереднього робота. Її варто використовувати, якщо необхідно виконати кілька послідовних дій. Наприклад згенерувати номер замовлення та відразу ж відправити його клієнту. Якщо опція відключена, то всі роботи на поточній стадії спрацюють одночасно.
Робот відправляє SMS або лист співробітникові, для зв'язку з клієнтом використовуйте аналогічні роботи в розділі Роботи для зв'язку з клієнтом.