top_ua
Вхід

Інтернет-магазин. Роботи для співробітника

Роботи допомагають автоматизувати обробку замовлення, інформування клієнта, постановку завдань і повідомлення співробітників.

Вони діляться на три групи в залежності від функціоналу:

  • Роботи для співробітника – змінюють картку замовлення, запускають бізнес-процеси, інформують співробітників і ставлять завдання.
  • Роботи для зв'язку з клієнтами – відправляють листи, смс або телефонують клієнтам.
  • Тригери – змінюють стадію замовлення.

Як влаштовані роботи

Роботи запускаються, коли замовлення потрапляє на стадію, де вони знаходяться. Як тільки замовлення переходить на іншу стадію, роботи з минулого стадії припиняють роботу.

У всіх роботах є опція Після попереднього робота. Її варто використовувати, якщо необхідно виконати кілька послідовних дій. Наприклад згенерувати номер замовлення та відразу ж відправити його клієнту. Якщо опція відключена, то всі роботи на поточній стадії спрацюють одночасно.

Роботи в інтернет-магазині доступні на тарифах Старт+, CRM+, Команда та Компанія. Детальну інформацію про тарифи ви зможете знайти на сторінці порівняння тарифів.

Додати коментар

Робот додає текст у поле Коментар у картці замовлення.

Доручення

Робот додає вказівку на виконання в картку замовлення.

Доручення – це тип справи, він також зустрічається в CRM.

Завдання

Робот створює завдання зі спеціальними параметрами.

Запис в історію

Робот записує інформацію в історію замовлення.

Побачити її можна на відповідній вкладці в картці замовлення. У таких подій відсутні відомості про автора та аватарка, так як запис в історію виконується від імені системи, а не користувача.

Запланувати зустріч або дзвінок

Робот планує справу Зустріч або Дзвінок y картці замовлення.

Запуск бізнес-процесу

Робот запускає обраний бізнес-процес.

Зміна документа або реквізиту

Робот змінює обране поле або реквізит у картці замовлення.

Зміна елемента списку

Робот змінює елемент y зазначеному списку.

Змінити відватаження

Робот змінює значення полів y блоці Відвантаження в картці замовлення.

Інформація про реквізит або співробітника

Робот отримує інформацію з картки реквізиту або співробітника.

Цю інформацію можна використовувати в інших роботах, при цьому вони повинні бути розміщені на тій же стадії, що й Інформація про співробітника/реквізит, і виконуватися після нього.

Контроль або сповіщення

Робот відправляє сповіщення обраному співробітнику. Різниця між ними в тому, що в роботі Сповіщення можна налаштувати відправника, а в роботі Контроль - ні.

Oчікування

Робот спрацьовує при будь-якiй активності клієнта або через зазначений час і відправляє сповіщення відповідальному співробітнику.

Оплатити, відвантажити або скасувати замовлення

Робот змінює статус всіх оплат в поточному замовленні.

Відправити SMS або лист співробітнику

Робот відправляє SMS або лист співробітникові, для зв'язку з клієнтом використовуйте аналогічні роботи в розділі Роботи для зв'язку з клієнтом.

Детальніше про роботів для зв'язку з клієнтом читайте в статті Інтернет-магазин. Роботи для зв'язку з клієнтом.
Дозволити доставку замовлення

Робот встановлює позначку Доставка дозволена для всіх відвантажень поточного замовлення.

Згенерувати код

Робот генерує код за заданими правилами.

Цей код можна використовувати в інших роботах, при цьому вони повинні бути розміщені на тій же стадії, що й Згенерувати код, і виконуватися після нього.

Змінити відповідального

Робот змінює відповідального в картці замовлення.

Змінити статус

Робот змінює статус замовлення на обраний.

Створення документа CRM

Робот створює документ за обраним шаблоном.

Створити елемент списку

Робот створює елемент в обраному списку.

Повідомлення в Живу стрічку

Робот створює повідомлення в Живій стрічці.

Видалення документа

Робот видаляє поточнe замовлення, якщо воно ще не оплачено.

Встановити статус відвантаження

Робот змінює статус відвантаження.

Читання елемента списку

Робот отримує інформацію з елемента вибраного списку.

Цю інформацію можна використовувати в інших роботах, при цьому вони повинні бути розміщеними на тій же стадії, що і Читання елемента списку, і виконуватися після нього.



Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження