top_ua
Вхід

Налаштування CRM-форм у новому конструкторі

Використовуючи новий конструктор ми можете створити та налаштувати CRM-форми "з нуля" або редагувати вже створені.

Перенесення ваших існуючих форм на новий конструктор може зайняти деякий час. Зазвичай це займає 15-30 хвилин. Протягом цього часу ваші форми будуть недоступні для редагування.

Перш ніж перейти до налаштування CRM-форми, потрібно обрати сценарій, за яким ви плануєте працювати.

На даний момент в нових формах представлено 4 сценарії:

  • Контактні дані – форма для збору номерів телефону та поштових адрес клієнтів.
  • Зворотній зв'язок – форма для збору зворотного зв'язку від клієнтів.
  • Зворотній дзвінок – форма для запуску зворотного дзвінка на прохання клієнтів.
  • Експертний режим – додаткові опції для індивідуального налаштування форм.
Нові CRM-форми на даний момент не підтримують роботу з товарами.

Сценарії Контактні дані та Зворотний зв'язок

Поля

Oберіть поля, які необхідні вам для форми. За замовчуванням y формі представлені 4 поля: ім'я, прізвище, телефон і email. Ви можете видаляти поля або додавати нові. Для цього натисніть Oбрати поле.

Проставте галочки в потрібних полях і натисніть Зберегти.

Oбрані поля з'являться в формі.

Поля форми можна міняти місцями. Затисніть кнопку мишки на точках зліва та перетягніть поле.

Якщо ви хочете додати y форму роздільник, написати заголовок або розмістити поля на різних сторінках форми, натисніть Додати роздільник.

Відкриється список роздільників.

Oберіть y списку роздільників Лінія. Вона з'явиться поруч з іншими полями.

Ви можете переміщувати її всередині форми.

Будь-який елемент форми можна видалити. Для цього натисніть на хрестик.

Ви можете додати заголовок. Натисніть на олівець, щоб відредагувати його. Тема автоматично з'явиться в формі.

Якщо ви хочете розмістити поля на різних сторінках форми, додайте роздільник Сторінка форми. Переміщайте поля всередині сторінок.

Для правильної роботи багатосторінкових форм роздільник Сторінка завжди повинен бути зазначений першим у списку полів.
Угоди

Цей розділ допомагає відповідати вимогам закону України "Про захист персональних даних". У деяких країнах потрібна окрема угода на розсилки. У зв'язку з цим у форму додана підтримка множинних угод. Оберіть угоду з уже наявних або створіть нову.

Натисніть на олівець і виберіть вид угоди.

Сутності CRM

Oберіть сутностіі, з якими ви працюєте в CRM.

Для додаткових налаштувань натисніть Експертне налаштування.

Якщо ви хочете створювати замовлення, включіть цю опцію. Вона дозволяє працювати з рахунками. Поставте галочку, щоб виводити оплату після заповнення форми.

Розміщення форми

У цьому розділі ви можете oбрати спосіб розміщення форми на сайті.

settings crm-forms20.png

Скопіюйте код і вставте його на зовнішній сайт туди, де хочете розташувати форму.

Щоб форма відкривалася при натисканні на певну кнопку, вставте код форми перед цією кнопкою. Якщо таких кнопок кілька, вставляйте код форми перед кожною такою кнопкою.

Щоб форма показувалася на всіх сторінках вашого сайту, вставте код між тегами head.

Зміни в налаштуваннях вступлять в силу тільки після натискання на кнопку Зберегти.
Інші налаштування

У цьому розділі ви можете змінити назву форми.

На комерційних тарифах можна відключити підпис Заряджено Бітрікс24. На безкоштовному тарифі така опція не передбачена.

Сценарій Зворотний дзвінок

Зворотний дзвінок

Якщо ви хочете розмістити на сайті форму, щоб клієнт міг замовити дзвінок, налаштуйте Телефонію і активуйте в налаштуваннях поле Використовувати як форму зворотного дзвінка.

Детальніше про підключення телефонії можна прочитати в статті.

Сценарій Експертний режим

Впізнати клієнта

У рамках експертного режиму вам доступна опція Впізнати клієнта. Припустимо, у вас вже є клієнт. Ви знаєте його ім'я, прізвище та контактні дані. Ви відправляєте клієнту лист, прикріпивши посилання на форму, у якій потрібно написати відгук. Якщо клієнт відкрив посилання в своєму листі, відправлена відповідь у формі автоматично прикріпиться до клієнта у вашій CRM. Таким чином, ваші форми будуть впізнавати клієнта та підставляти дані в потрібні поля.

Заголовок і кнопка

Ви можете зробити форму персональною. Оберіть змінні в меню, праворуч від поля. Замість змінних будуть автоматично підставлятися дані клієнта. 

Ви також можете Змінити текст кнопки.

Захист від спаму

Щоб захистити сайт від спаму, налаштуйте систему reCAPTCHA. Ключ на використання невидимої reCAPTCHA не потрібний. Але якщо у вас вже є власний ключ, поставте галочку в поле Вказати свої налаштування reCAPTCHA та впишіть його.

Правила відображення полів

Налаштуйте правила відображення полів. На даний момент доступний тільки вид. Натисніть на кнопку Створити правило.

Oберіть потрібні поля та їх значення. Таким чином, після заповнення клієнтом поля форми, буде показано інше поле. Розберемо на прикладі. Клієнт хоче замовити друк певного формату. Якщо в полі Формат друку він обирає A4, то йому буде показано поле Файл

Наприклад, клієнт хоче замовити друк певного формату. Якщо в полі Формат друку він обирає A4, то буде показано поле файл з назвою-підказкою Розмір розбаження друку 2480х3508.

Ось так це буде виглядати для клієнта. 

Правила виконуються строго одне за іншим. Якщо відображення одного й того ж поля бере участь в декількох умовах, то поле відобразиться тільки на останній умові.
Дія після відправки

У цьому розділі ви можете oбрати дію, яка буде виконуватися після відправки форми клієнтом. Ви можете налаштувати повідомлення, яке буде потім з'являтися.

За замовчуванням представлені два типи повідомлення: у разі успішної відправки та у разі неуспішної відправки.

Ви можете змінити текст повідомлення. Для цього натисніть Редагувати текст.

Ви можете налаштувати перенаправлення.

Напишіть адреси для перенаправлення в разі успішної та неуспішної відправки, а також встановіть час перед перенаправленням.

Значення полів за замовчуванням

Якщо ви хочете працювати з додатковими даними крім тих, що вказав клієнт, скористайтеся функцією Значення полів. Натисніть Oбрати поле.

Oберіть потрібні вам поля CRM-сутностей. Припустимо, що ви хочете, щоб у вас рід рукою завжди було, поле, у яке ви зможете швидко занести якусь необідну інформацію. У цьому випадку відзначте в списку Коментар.

Вкажіть значення текстом або тегом персоналізації. У нашому прикладі для того, щоб потім швидко знайти це поле й зробити свої записи.

Аналітика

Це інформативна форма. Якщо у вас налаштовані лічильники Google Analytics, y цьому розділі ви можете відстежувати дані за результатам пошуку. Ніяких додаткових налаштувань робити не потрібно.

Facebook Lead Ads

У цьому розділі ви можете налаштувати рекламу для лідів на Facebook. Для чого вона потрібна? Вона спрощує процес збору лідів. Людина може просто натиснути на оголошення, з'явиться вже готова до відправки попередньо заповнена форма з його контактною інформацією на Facebook.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження