Використовуючи новий конструктор ми можете створити та налаштувати CRM-форми "з нуля" або редагувати вже створені.
Перш ніж перейти до налаштування CRM-форми, потрібно обрати сценарій, за яким ви плануєте працювати.
На даний момент в нових формах представлено 4 сценарії:
- Контактні дані – форма для збору номерів телефону та поштових адрес клієнтів.
- Зворотній зв'язок – форма для збору зворотного зв'язку від клієнтів.
- Зворотній дзвінок – форма для запуску зворотного дзвінка на прохання клієнтів.
- Експертний режим – додаткові опції для індивідуального налаштування форм.
Сценарії Контактні дані та Зворотний зв'язок
Oберіть поля, які необхідні вам для форми. За замовчуванням y формі представлені 4 поля: ім'я, прізвище, телефон і email. Ви можете видаляти поля або додавати нові. Для цього натисніть Oбрати поле.
Проставте галочки в потрібних полях і натисніть Зберегти.
Oбрані поля з'являться в формі.
Поля форми можна міняти місцями. Затисніть кнопку мишки на точках зліва та перетягніть поле.
Якщо ви хочете додати y форму роздільник, написати заголовок або розмістити поля на різних сторінках форми, натисніть Додати роздільник.
Відкриється список роздільників.
Oберіть y списку роздільників Лінія. Вона з'явиться поруч з іншими полями.
Ви можете переміщувати її всередині форми.
Будь-який елемент форми можна видалити. Для цього натисніть на хрестик.
Ви можете додати заголовок. Натисніть на олівець, щоб відредагувати його. Тема автоматично з'явиться в формі.
Якщо ви хочете розмістити поля на різних сторінках форми, додайте роздільник Сторінка форми. Переміщайте поля всередині сторінок.
У цьому розділі ви можете oбрати спосіб розміщення форми на сайті.
Скопіюйте код і вставте його на зовнішній сайт туди, де хочете розташувати форму.
Щоб форма відкривалася при натисканні на певну кнопку, вставте код форми перед цією кнопкою. Якщо таких кнопок кілька, вставляйте код форми перед кожною такою кнопкою.
Щоб форма показувалася на всіх сторінках вашого сайту, вставте код між тегами head.
Сценарій Зворотний дзвінок
Якщо ви хочете розмістити на сайті форму, щоб клієнт міг замовити дзвінок, налаштуйте Телефонію і активуйте в налаштуваннях поле Використовувати як форму зворотного дзвінка.
Сценарій Експертний режим
У рамках експертного режиму вам доступна опція Впізнати клієнта. Припустимо, у вас вже є клієнт. Ви знаєте його ім'я, прізвище та контактні дані. Ви відправляєте клієнту лист, прикріпивши посилання на форму, у якій потрібно написати відгук. Якщо клієнт відкрив посилання в своєму листі, відправлена відповідь у формі автоматично прикріпиться до клієнта у вашій CRM. Таким чином, ваші форми будуть впізнавати клієнта та підставляти дані в потрібні поля.
Налаштуйте правила відображення полів. На даний момент доступний тільки вид. Натисніть на кнопку Створити правило.
Oберіть потрібні поля та їх значення. Таким чином, після заповнення клієнтом поля форми, буде показано інше поле. Розберемо на прикладі. Клієнт хоче замовити друк певного формату. Якщо в полі Формат друку він обирає A4, то йому буде показано поле Файл
Наприклад, клієнт хоче замовити друк певного формату. Якщо в полі Формат друку він обирає A4, то буде показано поле файл з назвою-підказкою Розмір розбаження друку 2480х3508.
Ось так це буде виглядати для клієнта.
У цьому розділі ви можете oбрати дію, яка буде виконуватися після відправки форми клієнтом. Ви можете налаштувати повідомлення, яке буде потім з'являтися.
За замовчуванням представлені два типи повідомлення: у разі успішної відправки та у разі неуспішної відправки.
Ви можете змінити текст повідомлення. Для цього натисніть Редагувати текст.
Ви можете налаштувати перенаправлення.
Напишіть адреси для перенаправлення в разі успішної та неуспішної відправки, а також встановіть час перед перенаправленням.
Якщо ви хочете працювати з додатковими даними крім тих, що вказав клієнт, скористайтеся функцією Значення полів. Натисніть Oбрати поле.
Oберіть потрібні вам поля CRM-сутностей. Припустимо, що ви хочете, щоб у вас рід рукою завжди було, поле, у яке ви зможете швидко занести якусь необідну інформацію. У цьому випадку відзначте в списку Коментар.
Вкажіть значення текстом або тегом персоналізації. У нашому прикладі для того, щоб потім швидко знайти це поле й зробити свої записи.