top_ua
Вхід

Важливі зміни в REST API, Застосунках, Телефонії та Пошуку

Ми раді, що допомагаємо бізнесу боротися з наслідками пандемії COVID-19. Зростання числа клієнтів підвищило навантаження на серверну інфраструктуру сервісу Бітрікс24 в цілому.

Ми плануємо найближчим часом ряд важливих змін в інструментах хмарного Бітрікс24: в REST API, Застосунках, Телефонії та Пошуку Бітрікс24. Це стосується всіх тарифів – як поточних так і архівних.


REST API та Застосунки

З 1 січня 2021 року використання застосунків Маркетплейс, REST API і вебхуків буде доступним тільки на комерційних тарифах Бітрікс24.

На тарифі «Безкоштовний» не можна буде встановлювати застосунки з Маркетплейс, використовувати вебхуки та локальні застосунки, створені самостійно або партнером.

Виняток становлять лише застосунки для міграції з інших сервісів в Бітрікс24 – вони будуть доступні на тарифі «Безкоштовний».

Щоб продовжити роботу з вебхуками та застосунками, придбаними або встановленими до 1 січня 2021 року перейдіть з тарифу «Безкоштовний» на будь-який комерційний тариф.

У демо-режимі та в режимі інтегратора можна буде встановлювати застосунки з Маркетплейс, використовувати REST API та вебхуки. Після закінчення демо-режиму або режиму інтегратора робота REST-застосунків і вебхуків буде припинена.

Питання про роботу із Застосунками

У мене тариф «Безкоштовний» і встановлені безкоштовні (або платні) застосунки та вебхуки.
Всі застоснки та вебхуки 1 січня 2021 року перестануть працювати, тому що доступ застосунків Маркетплейс і вебхуків з 1 січня 2021 року тільки на комерційних тарифах. Застосунки міграції в Бітрікс24 з інших сервісів залишаються доступними на тарифі «Безкоштовний».

У мене тариф «Безкоштовний» і встановлені безкоштовні застосунки та вебхуки. Що мені зробити, щоб мої застосунки продовжили працювати після 1 січня 2021 року?
Вам потрібно перейти на відповідний комерційний тариф до 1 січня 2021 року. Всі встановлені застосунки та  вебхуки на комерційному тарифі продовжать працювати.

У мене тариф «Безкоштовний» і встановлені платні застосунки та вебхуки. Що мені зробити, щоб вони продовжили працювати після 1 січня 2021 року?
Вам потрібно перейти на відповідний комерційний тариф до 1 січня 2021 року. Усі встановлені платні застосунки на комерційному тарифі продовжать працювати, поки оплачений термін їх використання.

У мене тариф «Безкоштовний», і я включив демо-режим або режим інтегратора.
Ви можете встановити необмежену кількість вебхуків і будь-яких застосунків із Маркетплейсу. Після закінчення демо-режиму або режиму інтегратора всі вебхуки та застосунки перестануть працювати.

У мене комерційний тариф, встановлено застосунки та вебхуки. Для мене щось зміниться з 1 січня 2021?
Усі раніше встановлені застосунки та вебхуки продовжать працювати.

У мене комерційний тариф, встановлено застосунки та вебхуки , а я планую перейти на тариф «Безкоштовний».
Після переходу на тариф «Безкоштовний» всі раніше встановлені застосунки та вебхуки перестануть працювати. Крім застосунків міграції в Бітрікс24 з інших сервісів.


Телефонія Бітрікс24

З 1 січня 2021 року телефонія Бітрікс24 буде доступна тільки на комерційних тарифах Бітрікс24. Сюди входять всі підключення: оренда номера Бітрікс24, підключення через REST-застосунки та через SIP-конектор.

Протестувати роботу телефонії Бітрікс24 можна буде в демо-режимі або режимі інтегратора.

Щоб протестувати телефонію через SIP-конектор на демо-режимі ми надаємо безкоштовні 60 хвилин для вихідних дзвінків і перевірки вашого обладнання.

Але, зверніть увагу, що на демо-режимі НЕ можна буде створити та оплатити рахунок на підключення модулю «SIP-конектор».


Якщо на тарифі «Безкоштовний» до 15 січня 2021 року не здійснено перехід на комерційний тариф, то використання телефонії Бітрікс24 буде припинено.


Пошук в завданнях і в CRM

Пошук по великій кількості завдань і елементів CRM вимагає досить багато ресурсів.

Тому з 1 грудня 2020 року для тарифу «Безкоштовний» встановлюється ліміт на пошук у завданнях і в CRM.

Якщо у вас буде більше 1000 завдань, то пошук буде обмежений у заданнях. Якщо понад 1000 кожного елемента CRM – Лидів, Угод, Компаній або Контактів, то пошук буде обмежений у тому елементі CRM, де є перевищення ліміту.

Наприклад, у вас 900 лідів і 1 001 компанія – пошук буде обмежений тільки в компаніях. Ви зможете шукати тільки через стандартні та створені вами раніше фільтри, пошук за словом або частиною слова працювати не буде.

Щоб пошук продовжив працювати повноцінно, необхідно перейти на відповідний комерційний тариф або видалити старі завдання та елементи CRM.

Відповіді на питання про роботу пошуку.

Я на безкоштовному тарифі. У мене менше 1000 угод, але пошук все одно не працює. Що робити?

Швидше за все, у вас занадто багато завершених угод. Вони теж впливають на загальну кількість.

Увімкніть режим відображення в CRM Список.

Видаліть всі фільтри з рядка пошуку.

У списку з'являться всі успішні та провалені угоди. Оберіть непотрібні та видаліть.


Я на безкоштовному тарифі. У мене менше 1000 завдань, але пошук не працює. Що робити?

Завершенi завдання також враховуються в загальній кількості. Щоб пошук запрацював знову, ви можете видалити зайві завершенi завдання.

Відкрийте Список в завданнях.

Oберіть у фільтрі Завершенi.

Oберіть непотрібні завершенi завдання та видаліть їх.

Для комерційних тарифів зміни в пошуку будуть такими як і раніше.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження