top_ua
Вхід

Як змінити відповідального в CRM

У будь-якій компанії може трапитися ситуація, коли потрібно передати клієнтів іншого співробітника. Наприклад, ви зробили продаж і треба передати клієнта в відділ супроводу.

Процес передачі елементів звільненого співробітника дещо відрізняється. Детальніше читайте в статті Як передати елементи CRM, з якими працював звільнений співробітник.

У яких елементів може бути відповідальний співробітник

В CRM відповідальний співробітник може бути у лидів, угод, контактів, компаній, пропозицій, рахунків і CRM-форм.
Змінити відповідального можна для конкретного елемента або відразу й для декількох, такий варіант називається масової зміною відповідального. Він доступний для всіх елементів, крім CRM-форми.

Для зміни відповідальних співробітників у вас повинні бути права на зміну відповідних елементів. Детальніше можете прочитати в статті Права доступу в CRM.

Як масово змінити відповідального

Якщо випадково переведете велику кількість елементів не на того співробітника, скасувати зміну відповідальних не вийде. Вам доведеться вручну знаходити перенесені елементи і міняти все назад. Будьте уважні в цьому моменті.

Перейдіть в розділ з потрібними елементами. Увімкніть відображення Список.

Поставте галочки для потрібних елементів, потім у панелі дій оберіть Призначити відповідального, вкажіть співробітника і натисніть Застосувати.


Як змінити відповідального у конкретного елемента

Перейдіть у картку елемента. У лівій частині картки знайдіть поле Відповідальний.

Наведіть на нього мишку, потім натисніть Змінити.

Вкажіть потрібного співробітника, зміни збережуться автоматично.

Як змінити відповідального у CRM-форми

Перейдіть у розділ CRM-форми і натисніть Редагувати.

Змініть відповідального співробітника та збережіть зміни.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження