У будь-якій компанії може трапитися ситуація, коли потрібно передати клієнтів іншого співробітника. Наприклад, ви зробили продаж і треба передати клієнта в відділ супроводу.
У яких елементів може бути відповідальний співробітник
В CRM відповідальний співробітник може бути у лидів, угод, контактів, компаній, пропозицій, рахунків і CRM-форм.
Змінити відповідального можна для конкретного елемента або відразу й для декількох, такий варіант називається масової зміною відповідального. Він доступний для всіх елементів, крім CRM-форми.
Для зміни відповідальних співробітників у вас повинні бути права на зміну відповідних елементів. Детальніше можете прочитати в статті Права доступу в CRM.
Як масово змінити відповідального
Перейдіть в розділ з потрібними елементами. Увімкніть відображення Список.
Поставте галочки для потрібних елементів, потім у панелі дій оберіть Призначити відповідального, вкажіть співробітника і натисніть Застосувати.
Як змінити відповідального у конкретного елемента
Перейдіть у картку елемента. У лівій частині картки знайдіть поле Відповідальний.
Наведіть на нього мишку, потім натисніть Змінити.
Вкажіть потрібного співробітника, зміни збережуться автоматично.
Як змінити відповідального у CRM-форми
Перейдіть у розділ CRM-форми і натисніть Редагувати.
Змініть відповідального співробітника та збережіть зміни.