top_ua
Вхід

Підтримка24

Напрямки угод

Навіщо потрібні напрямки угод

У багатьох компаній, які працюють з клієнтами, є відділи продажів і супроводу. Вони контактують з одними і тими ж клієнтами, але виконують різні завдання. Тому роботу відділів потрібно розділяти всередині CRM.

Напрямки угод дозволяють вести одночасно кілька процесів продажу за різними сценаріями. Вони можуть містити різні етапи роботи з клієнтами, набори полів користувача всередині картки CRM, права доступу до елементів.

У різних підрозділів, що працюють з клієнтами, свої регламенти, завдання та KPI. Уявіть, що у кожного відділу 5 стадій роботи з клієнтами. Якщо зібрати в одній воронці відразу 10 чи 15 стадій, це ускладнить роботу менеджерам. Доведеться створювати дублі угод, щоб показати, на якій стадії робота з клієнтами. Через дублі будуть відображатися неправильні цифри в звітах, буде складніше розрахувати KPI та зарплату співробітників.

Важливо! На тарифах Безкоштовний і Завдання+ доступний тільки один напрямок. На тарифі Старт+ - 2, CRM+ і Команда - 10 напрямків. На тарифі Компанія кількість напрямків не обмежена.

Як створити новий напрямок


Один напрямок уже створений за замовчуванням. Ви не зможете його видалити, він використовуйте як основний.

Щоб створити додатковий напрямок, перейдіть y Воронки і тунелі продажів з канбана угод.

Як працюють тунелі продажів ви можете прочитати в окремій статті.

Натисніть Додати воронку продажів.

Вкажіть назву нової воронки та поверніться в канбан.

Перемикатися між напрямками можна з канбана.

Варіант 2

Так само додати новий напрямок можна в розділі CRM - З чого почати - Напрямки угод:

Ви потрапите на сторінку редагування. Тут можна змінити назви, визначити стадії або видалити непотрібні напрямки (про це далі у статті), а також додати нові.

Як налаштувати напрямок угод

Напрямок угод містить кілька стадій, які ви можете відредагувати. Для цього наведіть мишку на стадію і натисніть на олівець.

Відкриється вікно, y якому ви можете змінити назву та колір стадії, а також видалити її.

Ви можете подивитися на загальний вигляд воронки. Для цього перейдіть у Налаштування CRM – З чого почати – Довідники – Стадії угоди.

У цьому вікні можна відредагувати стадії, задати їх назви та колір, видалити або перемістити.

Як видалити напрямки або змінити їх порядок?

Перейдіть в CRM – Налаштування – З чого почати – Напрямки угод.

У списку ви бачите напрямки угод. Напрямок на фоні світло-жовтого кольору – стандартний. Його сорування неможливо змінити вручну (лише шлягом перетягування на нижчу позицію при редагуванні тунелів і воронок продажів), і видалити такий напрямок теж не вийде.

Зайдіть в опції напрямкy та натисніть Редагувати.

У цьому вікні ви можете змінити назву та сортування. Сортування визначає порядок, у якому напрямки відображаються в списку. Вони впорядковані від меншого значення до більшого.

Щоб видалити напрямок, oберіть відповідну опцію.

Видалити напрямок можна тільки в тому випадку, якщо в ньому немає угод.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло