top_ua
Вхід

Дзвінки на додаткові номери

У Бітрікс24 кожному співробітнику можна присвоїти свій додатковий номер. Це дозволить телефонувати безпосередньо співробітнику, без очікування перенаправлення іншим оператором. У картці CRM ви також можете заповнити поле з номером телефону клієнта з додатковим номером і дзвонити клієнтові безпосередньо.

Додатковий номер співробітника

Додатковий номер можна змінити в профілі співробітника:

Або перейти в розділ Телефонія – Налаштування телефонії – Користувачі телефонії та відредагувати додатковий номер:

Кількість цифр у внутрішньому номері не повиннa перевищувати 4 (XXXX).

Не забудьте включити в налаштуваннях номера опцію Маршрутизація вхідних дзвінків – Обробка додаткового номера:

Після прослуховування мелодії вітання клієнт може набрати відомий йому додатковий номер.

Додатковий номер в картці CRM

Ви можете зберегти контактний телефон клієнта в картці CRM з додатковим номером – просто після основного номера введіть символ ; (крапка з комою) або # (решітка).

Вихідний дзвінок на такий номер також підтримується телефонією Бітрікс24.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження