Ми додали безліч параметрів, які можна налаштувати в маркетингових розсилках CRM.
Як це працює
Натисніть на три точки поруч з полем Тема листа – oберіть потрібний пункт: Контакт, Компанія або Лід – oберіть параметр.
Тег з'явиться в рядку теми листа. Скопіюйте його та вставте в текст повідомлення.
Для чого потрібні ці теги
Наприклад, ви хочете зробити святкову знижку для клієнтів, у яких скоро день народження. Тож можна використати як джерело контакт, а ім'я клієнта буде виступати в якості тега, який персоналізує ваш лист.
Оберіть сегмент, у який ви хочете зробити розсилку. Кількість одержувачів буде відображатися нижче.
Переконайтеся, що все правильно, і відправте листа. При розсилці параметри автоматично будуть замінені даними з картки контакту.
Таким чином, ваші клієнти отримaють персоналізовані електронні листи.