top_ua
Вхід

Підтримка24

Як налаштувати персоналізовану email розсилку

Ми додали безліч параметрів, які можна налаштувати в маркетингових розсилках CRM.

Параметри – те своєрідні теги типу #ПАРАМЕТР#, які під час відправлення повідомлення замінюються реальними даними клієнта.

Як це працює

Натисніть на три точки поруч з полем Тема листа oберіть потрібний пункт: Контакт, Компанія або Лід – oберіть параметр.

Тег з'явиться в рядку теми листа. Скопіюйте його та вставте в текст повідомлення.

Для чого потрібні ці теги

Наприклад, ви хочете зробити святкову знижку для клієнтів, у яких скоро день народження. Тож можна використати як джерело контакт, а ім'я клієнта буде виступати в якості тега, який персоналізує ваш лист.

Ви можете використовувати тільки стандартні поля та додавати в них свої параметри.

Оберіть сегмент, у який ви хочете зробити розсилку. Кількість одержувачів буде відображатися нижче.

Переконайтеся, що все правильно, і відправте листа. При розсилці параметри автоматично будуть замінені даними з картки контакту.

Таким чином, ваші клієнти отримaють персоналізовані електронні листи.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло