top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Як оцінити навантаження REST на Бітрікс24

За допомогою нового інструменту Статистика використання REST адміністратор вашого порталу може оцінити навантаження, яке створюють сторонні застосунки та інтеграції на ваш Бітрікс24.

Для цього перейдіть в розділ лівого меню Розробникам – Статистика:

У цьому розділі ви можете переглянути кількість запитів за кожним вебхуком, зовнішньою інтеграції або застосунком, а також відфільтрувати потрібні дані.

Статистика використання REST доступна тільки адміністратору Бітрікс24.

За замовчуванням статистика показується за останні 14 днів. Але через фільтр можна подивитися статистику за останні 60 днів, при цьому максимальний крок y кожній вибірці не повинен перевищувати 14 днів.

Як це працює

Наприклад, на графіку видно, що якийсь застосунок віртуальної АТС створює підвищене навантаження – за добу приблизно 313 тисяч REST-запитів:

Переходимо у фільтр і обираємо в ньому цей застосунок. Наводимо на графік і бачимо, що цей застосунок АТС за добу робить вибірку 13 тисяч компаній з CRM – REST метод crm.company.list:

Добре, подивимося, а скільки ж дзвінків за добу було здійснено. Для цього зробимо фільтрацію по REST методу telephony.externalcall.register – отримаємо всього 22 дзвінка:

Дивна поведінка для цього застосунку АТС: навіщо він робить стільки запитів до переліку компаній при такій невеликій кількості вхідних дзвінків?!

Є привід звернутися до розробника даної інтеграції – можливо, це помилка або даний застосунок вимагає оптимізації або переробки.


Також рекомендуємо прочитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження