top_ua
Вхід

Підтримка24

Портрет клієнта в CRM

На вкладці Портрет зібрана основна інформація про контакти та компанії. Ви зможете дізнатися, якому спосібу спілкування віддає перевагу клієнт, конверсію за угодами та рахунками, суму продажів.

Розглянемо, з яких віджетів складається сторінка портрета клієнта:

Звітний період – період, за який ви побачите дані. Прочитайте, як працює період в статті Звітний період в CRM.

Комунікаційнe навантаження від контакту показує середню кількість справ на одну угоду.

Завантаженість по каналам показує загальну кількість подій з клієнтом.

Сума виграних угод і конверсія – це системний віджет. Ви не зможете його відредагувати і перемістити на інше місце. У віджеті конверсія обчислюється за формулою кількість виграних угод/кількість справ * 100.

client profile5.png

Інші віджети можна налаштувати та вивести тільки потрібну для вас інформацію. Наведіть мишку на віджет, натисніть на шестерню, оберіть Налаштувати. Відкриється вікно налаштувань, у ньому можна обрати, що саме відображати у віджеті.

Якщо хочете побачити, які угоди або рахунки потрапили y звіт, клікніть на цифру на віджеті. Відкриється слайдер з докладною інформацією.

Великy кількість звітів по блоку CRM ви знайдете в розділі CRM-аналітика. Детальніше читайте в статті CRM-аналітика.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло