У цій статті ми розглянемо такі ситуації:
1. У Бітрікс24 не може зайти жоден співробітник вашої компанії
При переході на портал всі співробітники бачать "Хмари".
Зайдіть на сторінку статусу Бітрікс24 і зверніть увагу на колір зони вашого Бітрікс24.
- Помаранчевий – на деяких порталах y можуть бути проблеми. Ми знаємо про це й наші фахівці працюють над вирішенням питання. У підтримку звертатися не потрібно, ми відновимо роботу в максимально короткий термін.
- Зелений – все працює стабільно. Значить, ваш випадок приватний і вимагає окремого рішення. Зверніться в підтримку Бітрікс24. Для цього заповніть форму на нашому сайті. Ми вирішимо питання в максимально короткий термін.
2. У Бітрікс24 не можуть зайти один або кілька співробітників
Відмінною особливістю цієї ситуації є те, що у деяких співробітників усе працює нормально. У цьому випадку, з великою ймовірністю, мова йде саме про локальну проблему.
Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:
- Яка сторінка не відкривається. Наприклад .bitrix24.uа/crm/deal/category/0/
- У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
- У який час спостерігаєте ситуація. Наприклад, 10-12 за київським часом.
- Скріншот консолі браузера.
3. Співробітники не можуть зайти на певну сторінку
До цієї ситуації відносяться випадки, коли всі співробітники не можуть зайди на певну сторінку, наприклад .bitrix24.ua/crm/deal/category/0/. При цьому на інших сторінках Бітрікс24 все в порядку.
Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:
- Яка сторінка не відкривається. Наприклад .bitrix24.uа/crm/deal/category/0/
- У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
- У який час спостерігаєте ситуація. Наприклад, 10-12 за київським часом.
- Чи стабільно відтворюється ситуація.
4. Відсутнє з’єднання з сервером
Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:
- У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
5. Портал працює повільно
Наприклад, деякі сторінки можуть завантажуватися 10-15 секунд або більше.
Повільно відкриваються всі сторінки.
Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:
- Вашy IP-адресy.
- Трасування маршруту до вашого Бітрікс24.
- HAR-файл, записаний саме на тій сторінці, яка відкривається повільно.
Повільно відкриваються тільки певні сторінки.
Наприклад сторінки зі звітами або списком угод. Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:
- Яка сторінка не відкривається. Наприклад .bitrix24.uа/crm/deal/category/0/
- У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
- У який час спостерігаєте ситуація. Наприклад, 10-12 за київським часом.
- Що саме відбувається. Наприклад сторінка відкривається дуже довго або не завантажується інформація в слайдері.
6. Співробітник не може авторизуватися в Бітрікс24
Рішення проблем з авторизацією детально описані в окремій статті Проблеми з авторизацією.