top_ua
Вхід

Підтримка24

Що робити у випадку проблем з Бітрікс24

У цій статті ми розглянемо такі ситуації:

Час вирішення питання безпосередньо залежить від того, наскільки повну інформацію ви надасте. Для кожної ситуації вказані дані, які потрібно зібрати перед зверненням y підтримку Бітрікс24.

1. У Бітрікс24 не може зайти жоден співробітник вашої компанії

При переході на портал всі співробітники бачать "Хмари".

Зайдіть на сторінку статусу Бітрікс24 і зверніть увагу на колір зони вашого Бітрікс24.

  • Помаранчевий – на деяких порталах y можуть бути проблеми. Ми знаємо про це й наші фахівці працюють над вирішенням питання. У підтримку звертатися не потрібно, ми відновимо роботу в максимально короткий термін.
  • Зелений – все працює стабільно. Значить, ваш випадок приватний і вимагає окремого рішення. Зверніться в підтримку Бітрікс24. Для цього заповніть форму на нашому сайті. Ми вирішимо питання в максимально короткий термін.


2. У Бітрікс24 не можуть зайти один або кілька співробітників

Відмінною особливістю цієї ситуації є те, що у деяких співробітників усе працює нормально. У цьому випадку, з великою ймовірністю, мова йде саме про локальну проблему.

Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:

  • Яка сторінка не відкривається. Наприклад .bitrix24.uа/crm/deal/category/0/
  • У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
  • У який час спостерігаєте ситуація. Наприклад, 10-12 за київським часом.
  • Скріншот консолі браузера.

3. Співробітники не можуть зайти на певну сторінку

До цієї ситуації відносяться випадки, коли всі співробітники не можуть зайди на певну сторінку, наприклад .bitrix24.ua/crm/deal/category/0/. При цьому на інших сторінках Бітрікс24 все в порядку.

Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:

  • Яка сторінка не відкривається. Наприклад .bitrix24.uа/crm/deal/category/0/
  • У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
  • У який час спостерігаєте ситуація. Наприклад, 10-12 за київським часом.
  • Чи стабільно відтворюється ситуація.

4. Відсутнє з’єднання з сервером

no connect.png

Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:

  • У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/

5. Портал працює повільно

Наприклад, деякі сторінки можуть завантажуватися 10-15 секунд або більше.

Повільно відкриваються всі сторінки.

Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:

  • Вашy IP-адресy.
  • Трасування маршруту до вашого Бітрікс24.
  • HAR-файл, записаний саме на тій сторінці, яка відкривається повільно.
Детальну інформацію ви знайдете в статтях HAR-файл і MTR-діагностика мережі та Що надсилати в Підтримку в разі проблем з Бітрікс24.

Повільно відкриваються тільки певні сторінки.

Наприклад сторінки зі звітами або списком угод. Зверніться в підтримку Бітрікс24. У зверненні вкажіть:

  • Яка сторінка не відкривається. Наприклад .bitrix24.uа/crm/deal/category/0/
  • У якого користувача спостерігається ситуація. Наприклад .bitrix24.uа/company/personal/user/1/
  • У який час спостерігаєте ситуація. Наприклад, 10-12 за київським часом.
  • Що саме відбувається. Наприклад сторінка відкривається дуже довго або не завантажується інформація в слайдері.

6. Співробітник не може авторизуватися в Бітрікс24

Рішення проблем з авторизацією детально описані в окремій статті Проблеми з авторизацією.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло