top_ua
Вхід

Підтримка24

Подання CRM

Подання CRM – це інструмент, за допомогою якого ви зможете налаштувати поля в картці CRM для конкретних співробітників.

Розглянемо приклад: на першому етапі співробітники колцентру просто збирають контактні дані потенційних клієнтів. На цьому робота закінчується і вони передають лід у відділ продажів. Для них ліва частина картки повинна мати такий вигляд.

На другому етапі вже підключаються менеджери з продажу. Вони узгоджують дату та час зустрічі, готують презентацію. Для відділу продажів картка повинна виглядати по-іншому.

При подібних сценаріях подання спростять роботу співробітників, покажуть, яку інформацію в картці потрібно заповнити.

Чим подання відрізняються від Загального вигляду

Загальний вигляд підійде, якщо вся компанія використовує стандартний вигляд картки. Співробітники працюють з одними й тими ж полями.

Подання поширюються тільки на тих співробітників, які в ньому вказані. Це корисно у випадку, якщо в одному напрямку угод працюють співробітники з різними ролями.

Як створити нове подання

Створювати та змінювати подання можуть тільки адміністратори Бітрікс24.

Створити нове подання можна для лідів, угод, контактів і компаній. Для цього перейдіть в самий низ картки, натисніть на поточний вид і оберіть Створити нове подання.

Напишіть назву та оберіть співробітників, які відносяться до даного подання.

Після цього співробітники, яких ви вказали, отримають такий же набір полів, як у вас y момент створення подання.

Як змінити або видалити подання

Внизу картки CRM натисніть Змінити/видалити подання.

Відкриється слайдер, y якому видно всі подання та співробітників, до яких вони відносяться.

У картці видно подання, які діють саме для цього елемента CRM. У картці ліда ви побачите подання, які відносяться тільки до лідів.
Для кожного напряму угод подання налаштовуються окремо.
подання CRM6.png

Щоб відредагувати список співробітників, які відносяться до подання, клікніть на плюсик. Відкриється вікно, y якому можна додати нових співробітників або виключити поточних. Щоб видалити подання, натисніть на відповідну кнопку.

Щоб відредагувати картку, включіть потрібне подання, а потім сховайте або додайте поля. Зміни збережуться автоматично.

Подання не забороняють переглядати інформацію в інших полях, співробітник в будь-який момент може переключитися на Загальний або Мій вигляд картки. Як налаштувати права доступу для полів читайте в окремій статті Як обмежити видимість полів в CRM.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло