top_ua
Вхід

Підтримка24

Подання CRM

Подання CRM – це інструмент, за допомогою якого ви зможете налаштувати поля в картці CRM для конкретних співробітників.

Розглянемо приклад: на першому етапі співробітники колцентру просто збирають контактні дані потенційних клієнтів. На цьому робота закінчується і вони передають лід у відділ продажів. Для них ліва частина картки повинна мати такий вигляд.

На другому етапі вже підключаються менеджери з продажу. Вони узгоджують дату та час зустрічі, готують презентацію. Для відділу продажів картка повинна виглядати по-іншому.

При подібних сценаріях подання спростять роботу співробітників, покажуть, яку інформацію в картці потрібно заповнити.

Чим подання відрізняються від Загального вигляду

Загальний вигляд підійде, якщо вся компанія використовує стандартний вигляд картки. Співробітники працюють з одними й тими ж полями.

Подання поширюються тільки на тих співробітників, які в ньому вказані. Це корисно у випадку, якщо в одному напрямку угод працюють співробітники з різними ролями.

Як створити нове подання

Створювати та змінювати подання можуть тільки адміністратори Бітрікс24.

Створити нове подання можна для лідів, угод, контактів і компаній. Для цього перейдіть в самий низ картки, натисніть на поточний вид і оберіть Створити нове подання.

Напишіть назву та оберіть співробітників, які відносяться до даного подання.

Після цього співробітники, яких ви вказали, отримають такий же набір полів, як у вас y момент створення подання.

Як змінити або видалити подання

Внизу картки CRM натисніть Змінити/видалити подання.

Відкриється слайдер, y якому видно всі подання та співробітників, до яких вони відносяться.

У картці видно подання, які діють саме для цього елемента. Наприклад, у картці угоди ви побачите подання, які відносяться тільки до угод, у картці ліда – тільки до лідів і т.д.
подання CRM6.png

Щоб відредагувати список співробітників, які відносяться до подання, клікніть на плюсик. Відкриється вікно, y якому можна додати нових співробітників або виключити поточних. Щоб видалити подання, натисніть на відповідну кнопку.

Щоб відредагувати картку, включіть потрібне подання, а потім сховайте або додайте поля. Зміни збережуться автоматично.

Подання не забороняють переглядати інформацію в інших полях, співробітник в будь-який момент може переключитися на Загальний або Мій вигляд картки. Як налаштувати права доступу для полів читайте в окремій статті Як обмежити видимість полів в CRM.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло