Подання CRM – це інструмент, за допомогою якого ви зможете налаштувати поля в картці CRM для конкретних співробітників.
Розглянемо приклад: на першому етапі співробітники колцентру просто збирають контактні дані потенційних клієнтів. На цьому робота закінчується і вони передають лід у відділ продажів. Для них ліва частина картки повинна мати такий вигляд.
На другому етапі вже підключаються менеджери з продажу. Вони узгоджують дату та час зустрічі, готують презентацію. Для відділу продажів картка повинна виглядати по-іншому.
При подібних сценаріях подання спростять роботу співробітників, покажуть, яку інформацію в картці потрібно заповнити.
Чим подання відрізняються від Загального вигляду
Загальний вигляд підійде, якщо вся компанія використовує стандартний вигляд картки. Співробітники працюють з одними й тими ж полями.
Подання поширюються тільки на тих співробітників, які в ньому вказані. Це корисно у випадку, якщо в одному напрямку угод працюють співробітники з різними ролями.
Як створити нове подання
Створювати та змінювати подання можуть тільки адміністратори Бітрікс24.
Створити нове подання можна для лідів, угод, контактів і компаній. Для цього перейдіть в самий низ картки, натисніть на поточний вид і оберіть Створити нове подання.
Напишіть назву та оберіть співробітників, які відносяться до даного подання.
Після цього співробітники, яких ви вказали, отримають такий же набір полів, як у вас y момент створення подання.
Як змінити або видалити подання
Внизу картки CRM натисніть Змінити/видалити подання.
Відкриється слайдер, y якому видно всі подання та співробітників, до яких вони відносяться.
Для кожного напряму угод подання налаштовуються окремо.
Щоб відредагувати список співробітників, які відносяться до подання, клікніть на плюсик. Відкриється вікно, y якому можна додати нових співробітників або виключити поточних. Щоб видалити подання, натисніть на відповідну кнопку.
Щоб відредагувати картку, включіть потрібне подання, а потім сховайте або додайте поля. Зміни збережуться автоматично.