У звітах наскрізної аналітики ви можете деталізувати рекламні витрати з джерела Google Ads. Раніше у звітах відображалася тільки загальна сума витрат. Тепер ви можете оцінити ефективність кожної рекламної кампанії, побачити які групи оголошень залучили більше клієнтів, і які ключові слова працюють.
Як працює деталізація витрат
Відкрийте розділ Наскрізна аналітика – Звіти.
Розглянемо деталізацію витрат Google Ads y звіті Окупність реклами. Для цього oберіть джерело трафіку та клацніть по ньому.
У вікні, ви побачите список рекламних кампаній і статистику за ними.
Натисніть на назву рекламної кампанії, щоб подивитися звіт Eфективність груп оголошень.
У звіті ви знайдете інформацію про оголошення та зможете оцінити, які з них залучили найбільший трафік і скільки він коштував. А для перегляду звіту за ключовими словами oберіть потрібне оголошення.
У звіті Ефективність ключових слів можна подивитися за якими пошуковими запитами клієнти бачили вашу рекламу, і за якими з них переходили найчастіше.
За допомогою деталізації рекламних витрат в Google Ads ви зможете краще налаштувати вашу рекламу та залучити нових клієнтів, скоротивши витрати на неефективні оголошення.