top_ua
Вхід

Підтримка24

Деталізація рекламних витрат Google Ads

У звітах наскрізної аналітики ви можете деталізувати рекламні витрати з джерела Google Ads. Раніше у звітах відображалася тільки загальна сума витрат. Тепер ви можете оцінити ефективність кожної рекламної кампанії, побачити які групи оголошень залучили більше клієнтів, і які ключові слова працюють.

Перш ніж почати роботу зі звітами, вам потрібно налаштувати джерело трафіку і запустити рекламу. Детальніше про це читайте в статтях: Підключення джерел трафіку та Налаштування оголошень Google.

Як працює деталізація витрат

Відкрийте розділ Наскрізна аналітика – Звіти.

Розглянемо деталізацію витрат Google Ads y звіті Окупність реклами. Для цього oберіть джерело трафіку та клацніть по ньому.

У вікні, ви побачите список рекламних кампаній і статистику за ними.

Натисніть на назву рекламної кампанії, щоб подивитися звіт Eфективність груп оголошень.

У звіті ви знайдете інформацію про оголошення та зможете оцінити, які з них залучили найбільший трафік і скільки він коштував. А для перегляду звіту за ключовими словами oберіть потрібне оголошення.

У звіті Ефективність ключових слів можна подивитися за якими пошуковими запитами клієнти бачили вашу рекламу, і за якими з них переходили найчастіше.

За допомогою деталізації рекламних витрат в Google Ads ви зможете краще налаштувати вашу рекламу та залучити нових клієнтів, скоротивши витрати на неефективні оголошення.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло