top_ua
Вхід

Підтримка24

Питання та відповіді про власні домени

У даній статті надано відповіді на питання, що виникають при підключенні свого домену до Cайту або Магазину Бітрікс24.

Помилка «Ваше підключення не захищене»

У деяких браузерах виводиться попередження, що сайт небезпечний. Це означає, що поки у вашого сайту немає SSL-сертифіката.

SSL-сертифікат при прив'язці свого домену до Бітрікс24.Сайту виписується і продовжується автоматично, але на це потрібен час. Як правило, це займає від 30 хвилин до 3 годин після прив'язки і залежить від завантаженості сервісу видачі сертифікатів Let's Encrypt. Після того, як сертифікат буде готовий, він буде підключений до вашого сайту, і таке попередження видаватися не буде.

Помилка DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Причин помилки DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN може бути кілька:

  • Помилка в ресурсних записах домену – перевірте ще раз А- і CNAME-записи, які вказані при підключенні свого домену в Бітрікс24, і ті записи, які ви внесли в кабінеті адміністратора вашого домену. Не повинно бути ніяких інших А-, АААА- і CNAME-записів для підключається домену, крім тих, які видаються при підключенні до Бітрікс24. При внесенні CNAME-записи – в кінці обов'язково повинна бути точка: lb.bitrix24.site.
  • Не зберегли налаштування ресурсних записів в кабінеті адміністратора домену – в деяких сервісах хостингу DNS налаштування зберігаються автоматично, а в деяких потрібно зберегти зміни вручну. Ми підготували інструкції, як редагувати ресурсні записи DNS для поширених сервісів.
  • Потрібно просто почекати – вступу в силу змін до ресурсних записів DNS може тривати до 48 годин. Це не залежить від Бітрікс24.

  • Помилка "Оманливий сайт"

    Помилка може виникати в браузері Google Chrome як у наслідок розміщення шкідливого контенту автором сайту, так і через помилкове спрацьовування алгоритмів безпеки Google.

    Якщо ви не розміщували нічого протизаконного на сайті та вважаєте, що дійсно сталася помилка, то можете скористатися рекомендаціями для усунення цієї проблеми.


    Помилка «Такий домен вже існує»

    Така помилка може виникнути (крім того, що такий домен дійсно використовується вже в Сайтах Бітрікс24), коли ви використовуєте в назві свого домену слово: bitrix при його підключенні до Бітрікс24 Сайтів.

    Просто не використовуйте bitrix в своєму домені і такої помилки видаватися не буде.


    Помилка «Домен вже існує та прив'язаний до сайту, який знаходиться в кошику»

    Помилка «Домен вже існує та прив'язаний до сайту, який знаходиться в кошику» означає, що даний домен вже був прив'язаний до раніше видаленого сайту. Відв'яжіть сайт від домену та спробуйте ще раз.

    При видаленні сайт поміщається в Кошик, і домен, прив'язаний до цього сайту, автоматично не звільняється. Вам потрібно перейти безпосередньо в кошик, відновити сайт з потрібним вам доменом, далі в налаштуваннях цього сайту змінити ім'я домену на будь-яке інше та зберегти. Тепер домен звільниться, і ви зможете його вказати для нового сайту.


    Чи підтримують сайти Бітрікс24 IDN-домени на національних мовах?

    Сайти Бітрікс24 підтримують кириличні доменні імена (наприклад бітрікс.укр), так само як і звичайні.

    Просто вкажіть кириличний домен в поле Свій домен, система автоматично перетворить його в спеціальний формат – панікод (Punycode) і далі дотримуйтесь інструкцій підключення свого домену до Бітрікс24.Сайтів:

    sviy domen dla sauty abo magazuny5.png


    Чи підтримують сайти Бітрікс24 домени від CloudFlare?

    Сайти та Магазини Бітрікс24 не підтримують домени, які використовують сервіс проксінгy DNS від CloudFlare.

    Якщо ви використовуєте CloudFlare DNS, перевірте, щоб у вас був  виключений проксінг DNS в кабінеті. У властивостях домену в колонці Status сіра іконка хмари і напис DNS Only означає, що проксінг DNS через CloudFlare вимкнено, а помаранчева іконка з написом Proxied - включено.


    Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло