top_ua
Вхід

Підтримка24

Конструктор звітів у завданнях

Щоб зрозуміти, як працює відділ і які завдання виконували співробітники, керівники використовують звіти. З їх допомогою можна побачити скільки завдань виконав той чи інший співробітник і скільки часу на це пішло.

Конструктор звітів - це інструмент, за допомогою якого співробітники створюють звіти, а керівники аналізують результати роботи відділів і цілої компанії.

Звіти в Завданнях і CRM відрізняються. Детальніше про те, як працювати зі звітами в CRM читайте в статтях Звіти в CRM і Робота зі звітами.

Як додати новий звіт

Відкрийте розділ Завдання та Проєкти > Ще > Звіти.

Розглянемо приклад створення нового звіту. У правому верхньому куті натисніть кнопку Додати звіт.

У формі, що з'явилася напишіть назву звіту, опис і вкажіть звітний період.

Колонки

Налаштуйте колонки для відображення потрібної інформації в звіті:

Натисніть на кнопку Додати, щоб внести до звіту колонку з даними. Одночасно можна додати кілька колонок, зазначивши їх у формі.

Використовуйте функцію Обчислити колонку, щоб показати у звіті суму або кількість унікальних значень у колонці. Для цього поставте галочку зліва від потрібної колонки.

Натискайте на Кнопки зі стрілками, що поміняти порядок колонок в звіті.

Для видалення або зміни назви колонки, наведіть курсор правіше від потрібної колонки та оберіть відповідну опцію.

Числові типи даних в колонці можна виражати у відсотках за допомогою відповідного значка %.

Фільтр

Використовуйте фільтр для налаштування параметрів фільтрації звіту:

Щоб додати або видалити умови фільтра, натисніть на кнопку + або -.

Після додавання умов, над ними з'явиться випадаючий список, за допомогою якого можна Обмежити результати у звіті за всіма або будь-якою з доданих умов.

Натисніть на кнопку І / Або, щоб побудувати дерево умов. Для прикладу побудуємо звіт з умовою:

Діаграма

Створіть діаграму вашого звіту, для цього налаштуйте опцію Виводити діаграму.

Побудова діаграм доступнa не для всіх типів даних.

При перегляді звіту можна oбрати, які дані будуть відображатися на діаграмі.

Якщо вам потрібно поділиться шаблоном звіту зі своїми колегами, натисніть на кнопку Додати ще і оберіть співробітників, яким буде доступний шаблон звіту.

Ви також можете створити звіт зі списку стандартних звітів. Для цього oберіть потрібний шаблон звіту: зайнятість за проєктами, завдання на місяць, звіт по ефективності, завдання за минулий місяць, ресурсний облік за завданнями, ресурсний облік за виконавцями.

Детальніше ви можете прочитати в статті Типові звіти.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло