top_ua
Вхід

Підтримка24

Зміни в роботі з адресами та реквізитами в CRM

Ми спростили роботу з реквізитами та адресами в CRM.

Раніше поле Адреса було частиною реквізитів клієнта. Потрібно було заходити в реквізити, копіювати адресу і шукати в Google картах, де знаходиться клієнт.

Тепер поле Адреса не є частиною реквізитів. Досить навести на нього мишку, щоб побачити розташування клієнта. Реквізити також заповнюються по ІПН, але це можна зробити прямо в картці угоди або ліда. Не потрібно переходити в налаштування та довго створювати компанію.

Як працювати з реквізитами та адресами з картки угоди або ліда

Прямо з угоди ви можете створити контакт або компанію, вказати реквізити і додати адресу.

Введіть адресу у відповідне поле, ви відразу побачите карту, на якій буде зазначено місце розташування клієнта.

Також можете заповнити реквізити клієнта - юридичної особи, не переходячи в картку компанії або контакту. Просто введіть ЄДРПОУ в потрібне поле і реквізити заповняться автоматично.

Пошук за ЄДРПОУ проводиться за відомостями в Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, тому доступний тільки для юридичних осіб, які зареєстровані в Україні.

Якщо хочете побачити всі реквізити, натисніть Детально.


Як працювати з реквізитами та адресами з картки контакту або компанії

Реквізити можна вказати для контактів і компаній. Для цього перейдіть y картку і знайдіть поле Реквізити.

Вкажіть ЄДРПОУ, ми підберемо та автоматично заповнимо реквізити.

Щоб подивитися реквізити, натисніть Детально.


У слайдері вкажіть банківські реквізити і додаткові адреси.

Наведіть курсор на поле Адреса, щоб побачити, де знаходиться клієнт.

Переглядати реквізити клієнта можна в картці CRM.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло