top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Налаштування додаткових можливостей Apple Business Chat

Перед тим, як відправити підключення каналу Business Chat на верифікацію в Apple, ми вкрай рекомендуємо перевірити всі обов'язкові сценарії використання.

Зробити це можна за допомогою спеціального тестового підключення Apple Business Chat. Тестове підключення не вимагає верифікації та починає працювати відразу, але, на відміну від комерційного, у цей канал можуть звертатися тільки з тих Apple ID, які були внесені як тестувальники.


Важливо!

Сценарії Apple Business Chat використовують функціонал багатих посилань, тому переконайтеся, що вони включені y вашому Бітрікс24.

Хмарний Бітрікс24

Перейти в розділ Налаштування і активувати опцію Увімкнути "багаті" посилання:

Коробковий Бітрікс24

У адміністративному інтерфейсі перейти в Налаштування> Налаштування продукту> Налаштування керування> Головний модуль> Налаштування і активувати опцію Включити багаті посилання:

Формування багаого посилання в чаті відбувається c допомогою спеціальних мета-тегів сторінок вашого сайту в форматі Оpen graph.

Якщо посилання на ваш сайт, у якого немає тегів Оpen graph, буде відправленo ​​в чат, то багатe посилання не буде сформованe. Багаті посилання є обов'язковою умовою для проходження модерації підключення Apple Business Chat.


Створення тестового підключення

Щоб створити тестовий акаунт, потрібно oбрати на кроці Business Chat Account Type - Internal test Account:

Далі на кроці Tester Apple IDs вам знадобиться внести Apple ID ваших тестувальників - тільки вони зможуть писати повідомлення iMessage в тестовий Apple Business Chat:

Не забудьте в кінці налаштувань натиснути кнопку Send to review. Ваш тестовий акаунт повинен мати зелений статус Online:

Процес підключення тестового профілю може зайняти деякий час, навіть якщо стоїть статус Online. Перевірити, що все підключено можна так: перейти за посиланням Live Chat link з налаштувань каналу Apple Business Chat на пристрої Apple. Далі відправити тестове повідомлення iMessage - якщо воно буде доставлено, все добре.


Rich features

Для підключення Apple Business Chat необхідно показати фахівцеві Apple можливості обробки чатів (Rich features):

  • Rich Link - «багатe» посилання.
  • List Picker - список вибору.
  • Time Picker - вибір часу.

Це є обов'язковою умовою для проходження верифікації каналу в Apple.

Далі наведено приклади для ознайомлення. Створення CRM-форм c можливостями обробки чатів для проходження верифікації необхідно створювати з даними, наближеними до вашого бізнесу.


«Багаті» посилання (Rich Links)

«Багаті» посилання окремого налаштування в Бітрікс24 не потребують. Будь-якe зовнішнє посилання, що відправляється в месенджері Бітркіс24, отримує опис та зображення, і передається в iMessage клієнту. Те ж саме і в зворотному напрямку.

Важливо! Ми рекомендуємо відключати на час верифікації автовідповідь із запитом підтвердження обробки персональних даних в налаштуваннях поточної відкритої лінії (Налаштування відкритої лінії - Угоди - Надіслати попередження про збір персональних даних). Так як це локальне посилання видається в чат автоматично при першому зверненні, і воно не є «багатим». Після верифікації каналу ви можете включити угоду про обробку персональних даних.


Список вибору (List Picker)

Для відправки списків у iMessage потрібно створити CRM-форму, де буде тільки одне поле: список, множинний список (з галочками) або вибір товарів. Тільки такий тип списку в CRM-формі буде відправлений нативним списком клієнту. Якщо буде будь-яке інше поле або кілька полів, то в iMessage відобразиться зовнішнє посилання на CRM-форму - такий варіант не підходить для проходження модерації.

СRM-форма зі списком відправляється оператором через Продажі в чаті.

Відправляється форма клієнту тільки з розділу Форма CRM:

Простий список

Створюємо Поле користувача, наприклад, y картці Ліда - типу Перелік (список).

Заповнюємо елементи списку:

Створюємо CRM-форму (у прикладі - Форма: простий список), де вказуємо створене поле із простим списком:

Далі в розділі Центр продажів в блоці Запис на послуги в чаті створюємо нову сторінку з вашої CRM-форми:

Щоб створена вами CRM-форма відображалася в Центрі продажів, не забудьте її зберегти та активувати (включити).

crm-form -ON.png

Редагуємо сторінку, обираємо потрібну CRM-форму і зберігаємо:

Перевіряємо, щоб CRM-форма надходила в iMessage нативним списком, а не посиланням:

Аналогічно створюється CRM-форма з мультівибором (з галочками).

Список товарів

Створюємо CRM-форму зі списком продуктів (у прикладі - Форма: список товарів):

Товари можна oбрати як з каталогу, так і додати рядком:

Далі в розділі Центр продажів у блоці Запис на послуги в чаті створюємо нову сторінку з вашою CRM-формою:

Щоб створена вами CRM-форма відображалася в Центрі продажів, не забудьте її зберегти та активувати (включити).

crm-form -ON.png

Редагуємо сторінку та обираємо потрібну CRM-форму й зберігаємо:

Перевіряємо, щоб дані форми приходили у iMessage списком з вибором, а не посиланням на СRM-форму.


Вибір часу (Time Picker)

Вибір часу - це теж CRM-форма, де розміщено тільки поле бронювання ресурсів. Також це поле повинно бути налаштоване таким чином, щоб були виставлені значення за замовчуванням по типу броньованого ресурсу і був обраний один відповідальний.

Вибір часу аналогічно відправляється оператором через Продажі в чаті:

Відправляється форма клієнту тільки з розділу Форма CRM:

Налаштування вибору часу

Створюємо поле користувача, наприклад, в картці Ліда - Бронювання ресурсів:

Заповнюємо поле користувача так, щоб опції Тільки дата без часу і Додати послуги і тривалість були порожніми:

Створюємо CRM-форму (y прикладі - Бронювання) і переходимо до її налаштування:

У налаштуваннях CRM-форми обов'язково обираємо одного співробітника, відповідального за цю форму, опція Тривалість повинна бути порожня:

Далі в розділі Центр продажів y блоці Запис на послуги в чаті створюємо нову сторінку з вашою CRM-формою:

Щоб створена вами CRM-форма відображалася в Центрі продажів, не забудьте її зберегти та активувати (включити).

crm-form -ON.png

Редагуємо сторінку, обираємо потрібну CRM-форму і зберігаємо:

Перевіряємо, щоб CRM-форма надходила в iMessage нативним списком з вибором часу, а не посиланням:

Після того, як ви створили CRM-форми і протестували їх роботу в тестовому акаунті, можна переходити до налаштувань і реєстрації комерційного акаунта.


Пропозиція чату (Chat Suggest)

Дана можливість не є обов'язковою, для її активації вам необхідно зв'язатися з підтримкою Apple або під час модерації каналу Apple Business Chat, або в будь-який зручний час після проходження модерації.

Ваш клієнт торкається на пристрої Apple будь-якого із зареєстрованих номерів телефону вашої компанії, йому відображається нове вікно із функцією вибору - замість дзвінка по телефону, клієнт може легко почати діалог в Apple Business Chat.

Детальнішу інформацію про роботу і підключення опції Пропозиція чату (Chat Suggest) можна знайти у документації Apple (читати тут/або тут).

Для допомоги підключення та налаштування сценаріїв роботи ви можете звернутися до партнерів Бітрікс24.


Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло