top_ua
Вхід

Підтримка24

Права доступу до розділів CRM-маркетингу

При необхідності можна налаштувати доступ до кожного розділу CRM-маркетингу.

Налаштування прав y CRM-маркетингу доступнe на тарифах CRM+, Команда і Компанія.

Як це працює?

Перш за все потрібно визначити ролі – це конкретні набори прав. За замовчуванням є три категрії ролей: адміністратор, менеджер і керівник

Також можна створити власні ролі. Натисніть Створити роль та впишіть її назву.

А потім присвоїти ці ролі співробітникам або відділам. Для цього натисніть на + та оберіть необхідних людей.

Потім активуйте (або деактивуйте) права доступу для кожної ролі.

Щоб надавати або забирати права, використовуйте кнопку вкл/викл.

Ви можете налаштувати доступ до наступних розділів:

  • Розсилки – створення email і sms-розсилок, розсилок в месенджери та інфодзвінків.
  • Реклама – створення рекламних кампаній в Google AdWords і Facebook.
  • Сегмент – доступ до клієнтів, лідів і наборів адрес.
  • Генератор продажів – створення повторних лідів та угод.
  • Шаблони – перегляд та редагування шаблонів.
  • Чорний список – можливість додавати контакти в чорний список.
  • Старт – перегляд стартової сторінки.
  • Налаштування – можливість змінювати налаштування, y тому числі й права доступу.

Для кожного розділу CRM-маркетингу існує право на перегляд і змінy.

Адміністратори порталу мають повний доступ до всіх розділів, можуть змінювати сегменти і права доступу.

Таким чином ви можете налаштувати систему прав будь-якої складності.

Коли ви зробили всі необхідні налаштування, натисніть кнопку Зберегти, щоб зміни вступили в силу.

Ви можете налаштувати права доступу до інструментів CRM-маркетингу для кожного напрямку діяльності (напрямку угод) вашої компанії.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло