top_ua
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: Apple Business Chat

Канал Apple Business Chat дозволяє створити відкриту лінію c власниками Apple-пристроїв через сервіс повідомлень iMessage.

Для підключення Apple Business Chat до Бітрікс24 потрібно створити або використовувати верифікований Apple Business Chat ID і вказати Bitrix24 як сервіс-провайдера.

Реєстрація Apple Business Chat

У Контакт-центрі перейдіть у відкриту лінію Apple Business Chat.

Якщо у вас немає верифікованого Apple Business Chat ID, ви можете його зареєструвати - натисніть на кнопку Підключити. Якщо у вас вже є Apple Business Chat ID, то можете підключити Apple Business Chat за допомогою посилання налаштувати вручну.

Після авторизації або реєстрації Apple Business ID необхідно включити сервіс Business Accounts for Messages за допомогою кнопки Add a service і підтвердити кнопкою Done:

Далі потрібно перейти в сервіс Business Chat Accounts:

І додати новий чат Add new:

Прочитати і погодитися з умовами сервісу, також на цьому екрані є посилання на інструкції:

1. Business Chat Account

На даному етапі заповнюється інформація про вашу компанію - адреса компанії, контакти для зв'язку, тип бізнесу.

Детальніше

Вам потрібно заповнити реквізити вашої компанії:

Якщо ви вперше підключаєте канал Apple Business Chat, то ми рекомендуємо спочатку підключити тестовий акаунт (Internal test Account) і зробити попередні налаштування можливостей чату (Rich-features). Тестове підключення не вимагає верифікації і починає працювати відразу.

Детальніше про налаштування обов'язкових можливостей чату (Rich-features), необхідних для модерації каналу, читайте в окремій статті.

Якщо ви перевірили роботу чату в тестовому акаунті й готові до модерації каналу, то оберіть тип облікового запису - комерційний Commercial account:

Вказати технічного фахівця для зв'язку з вами - Technical Contact:

Oбрати тип вашого бізнесу - тільки онлайн або є і представництва компанії в офлайні:

Є два типи профілю - Brand-профіль і Locations-профіль.

Brand-профіль oбирається за умови, якщо бізнес тільки онлайн, тобто не має фізичних офісів для відвідування клієнтів (An online business with no public locations), або якщо є більше однієї адреси (Two or more public locations).

Locations-профіль обирається, якщо є тільки одна фізична адреса для відвідування клієнтами (One public location). Тут потрібно буде вказати адресу або, якщо її немає в базі Apple Maps, можна його створити (Add new location).


2. Brand Information Card

На даному етапі створюється картка бренду, дизайн повідомлень і вказуються години роботи чату.

Детальніше

Вам потрібно oбрати зі створених раніше на акаунті ваших брендів або створити новий бренд:

Заповніть поля - назвy, телефон, категорію бізнесу:

Заповніть додаткову інформацію по бренду - час реакції на повідомлення клієнта і телефонний номер:

Далі вкажіть тайм-зону та час роботи ваших операторів відкритої лінії:


3. Brand Identity

На даному етапі налаштовуються дизайни квадратного і прямокутного логотипів.

Детальніше

Вам потрібно завантажити квадратний логотип y спеціальну область. Праворуч ви побачите, як буде виглядати логотип у push-сповіщеннях у клієнта для світлої і темної тем у телефоні:

Мінімальний розмір логотипу 1024px x 1024px, без прозорості, формат PNG або JPEG, максимальний розмір файлу 2Мб. Як правильно створити квадратний логотип, читайте в офіційній документації Apple.

Далі потрібно підтвердити, що логотип дотримується необхідні умови:

  1. y логотипу є фон;
  2. логотип поміщається в повідомленні;
  3. логотип легко читається на світлому та темному тлі.

Якщо якесь вимога не виконана, поверніться назад (Back), виправте логотип відповідно до вимог і завантажте його заново:

Наступним буде завантаження прямокутного логотипу в спеціальну область. Праворуч ви побачите, як буде виглядати логотип у верхній частині чату у клієнта для світлої і темної тeм y телефоні. Також тут можна oбрати колір фону верхній частині екрану та колір елементів навігації:

Мінімальна висота логотипу 256px, максимальна ширина 1706px, фон логотипу може бути прозорим, формат PNG або JPEG, максимальний розмір файлу 2Мб. Як правильно створити прямокутний логотип, читайте в офіційній документації Apple..

Далі потрібно підтвердити, що логотип дотримується необхідні умови:

  1. логотип добре читається;
  2. логотип повністю поміщається у верхній частині екрану;
  3. логотип у верхній частині добре контрастує з фоном і елементами навігації.
Review your Square Logo

4. Messaging Service Provider Configuration

На останньому кроці oбирається сервіс-провайдер для доставки повідомлень чату.

Тут все просто - вам потрібно вибрати зі списку авторизованих сервіс-провайдерів Bitrix24.

Перевірка даних і відправка на верифікацію

Перевірте, чи всі дані були введені вірно, і, при необхідності, виправте за допомогою кнопки Edit. Після цього натисніть на кнопку Send for review, щоб відправити ваш Business ID на перевірку в Apple.

Увага верифікація Business Chat ID відбувається в ручному режимі компанією Apple і займає деякий час. Бітрікс24 ніяк не може вплинути на результат і на прискорення термінів прийняття рішення по верифікації Business Chat ID.

Підключення Apple Business Chat

Результат верифікації ви можете побачити в кабінеті Apple (статус Active), а також прийде лист на пошту аккаунта Business ID. Якщо все добре, можна приступати до підключення в Бітрікс24.

Далі потрібно перейти в властивості з'єднання Apple Business Chat в секцію Messaging Service Provider> Test your Messaging Service Provider connection:

І натиснути кнопку Connect:

Вам відкриється сторінка підключення каналу до відкритої лінії Бітрікс24. Або ви можете скопіювати верифікований Business Chat ID, вставити його за допомогою посилання налаштувати вручну в потрібне поле і натиснути кнопку Підключити:

Після внутрішньої перевірки на відправку і прийом повідомлень Business Chat Account технічно готовий для виходу в онлайн.

Далі, обов'язковою умовою є проходження тестування QA - про це вам повідомлять фахівці Apple Business Chat. Вам будуть надані інструкції для підготовки до тестування та створення сценаріїв Use Cases.

Ви заповнюєте та відправляєте документ сценаріїв Use Cases і підтверджуєте готовність до проходження тестування QA.

Після узгодження сценаріїв Use Cases буде запропонований графік проходження тестування QA.

За підсумками вдалого проходження тестування QA акаунт виводиться в статус Online, також прийде лист на пошту акаунта Business ID:

Як це працює

Клієнт заходить до вас на сайт, де підключений віджет Бітрікс24, і вибирає спосіб спілкування Apple Business Chat:

Покупець пише повідомлення і отримує відповідь від оператора відкритої лінії:

У оператора весь діалог відбувається в чаті Бітрікс24 (в десктоп- і в мобільному застосунку Бітрікс24):

Для підключення Відкритих ліній y коробковій версії Бітрікс24 необхідно зробити попередні налаштування сервера і модулів порталу.

Особливості використання каналу Apple Business Chat:

  • Спілкування в каналі Apple Business Chat можливо тільки з Apple-пристроїв (iOS 11.3 і вище, macOS 10.13.4 і вище, watchOS 4.3 і вище) через сервіс повідомлень iMessage.
  • Повідомлення доставляються в режимі реального часу.
  • У чаті можна передавати відео, фото, файли, а також здійснювати оплату через Apple Pay.
  • Підключення до Apple Business Chat є на тарифах Команда і Компанія.

Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло