top_ua
Вхід

Підтримка24

Розміщення контактів компанії на сторінці оформлення замовлення

Етап оплати замовлень став простим і зручним. Ви можете приймати платежі від клієнтів через CRM-Магазин Бітрікс24. Для цього потрібно підключити платіжні системи, а також вказати всі дані про замовлення на сторінці прийому платежів, в тому числі контакти вашої компанії.

Детальніше про підключення читайте в статтi про підключення платіжних систем.

Як вказати контакти компанії

Сторінка прийому платежів максимально проста й вам не доведеться витрачати час на її налаштування. Усе, що потрібно вказати - назва вашої компанії та номер телефону. Так клієнт зможе швидко зв'язатися з компанією за вказаним номером, якщо у нього виникнуть питання.

Якщо ви вже вказували номер телефону компанії в СRM-реквізитах, дані додадуться автоматично. У всіх блоках з телефонами на сайті буде вказано перший номер з реквізитів.

Ви також можете oбрати конкретний номер, якщо їх кілька в картці компанії. У цьому випадку, незалежно від розташування номерів у реквізитах, на сторінці оформлення замовлення завжди буде відображатися обраний вами номер.

Якщо ви не вказували телефон компанії, ви можете відредагувати реквізити прямо з форми і вписати номер. Дані автоматично додадуться на сторінку оформлення замовлення.

На відміну від номера телефону, назва компанії не підтягується автоматично з реквізитів. Відображується назва з картки компанії. Таким чином, на сайті ви можете залишити публічну назву вашої компанії, а в реквізитах вказати скорочене найменування організації.

Як змінити інформацію в шапці сторінки

Стандартно вгорі сторінки оформлення замовлення відображається назва компанії і номер замовлення. Номер телефону компанії вказано внизу сторінки. Якщо ви хочете змінити інформацію в шапці сторінки, наприклад, прибрати номер замовлення, ви можете відключити стандартну шапку та створити нову.

Відключити стандартну шапку сторінки можна в налаштуваннях магазину. Зайдіть в меню Продажі в чатах oберіть пункт Оформлення замовлення та натисніть Редагувати.

У першому блоці натисніть Дизайн і приберіть галочку в пункті Показувати шапку.

Після зміни налаштувань стандартний блок з назвою компанії та номером замовлення не буде відображатися в шапці сторінки.

Щоб створити нову шапку сторінки, натисніть Додати блок на сторінці оформлення замовлення.


Про продажі через CRM-Магазин читайте в статті:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло