top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки травня в Бітрікс24!

Якось і не віриться, що вже закінчується травень місяць. Здається, що весни як і не було. І це не лише через карантин, віддалену роботу й проведення майже всього вільного часу вдома. Погода зараз щось зовсім не весняна. Тож якщо вже сталося так, що сидимо вдома, та ще й за вікном дощ, давайте поговоримо про щось корисне та цікаве.

Зараз саме час нагадати про деякі оновлення в Бітрікс24, які ми маємо у травні.


У минуломі місяці ми представили вам оновлений функціонал відеодзвінків із покращеною, більш стабільною роботою, а також можливістю підключити 12 користувачів.

А для того щоб комфортно спілкуватися з колегами за допомогою даного інструменту, потрібно звернути увагу на деякі речі.

Тому у нас є декілька порад для стабільної роботи відеодзвінків.

  • Якщо ви користуєтеся браузером для здійснення відеодзвінків, то коректна робота гарнатується лише в Google Chrome. Крім того зверніть увагу на версію - лише 80 та вище.

    Ми будемо розширювати список підтримуваних браузерів.

  • Якщо, ви користуєтеся застосунком, для здійснення відеодзвінків, то тут також важливо звернути увагу на версію. Для коректної роботи необхідно встановити десктоп-застосунок Бітрікс24 версії версії 8.2.69 і вище.

    При кожному запуску застосунку Бітрікс24 перевіряється доступність оновлень. Ви також можете в будь-який момент самі перевірити доступність нової версії.

Більш детально про рекомендації щодо коректної роботи відеодзвінків можна прочитати в статті Рекомендований браузер для відеодзвінків.


Також тепер ми додали інструкцію - Як відправити лог застосунку Бітрікс24 в Підтримку, яка може знадобитися при зверненні до технічної підтримки їз питаннями щодо десктоп-застосунку.

У разі помилок або будь-якої неправильної роботи застосунку Бітрікс24 ви можете звернутися в Підтримку. Спеціаліст служби підтримки може попросити вас відправити лог роботи застосунку Бітрікс24.

Якщо ви надсилаєте лог повторно, то вкажіть номер звернення (він надходить на пошту при першому зверненні):

А якщо ви вперше надсилаєте лог застосунку, то вкажіть email для зв'язку та коротко опишіть проблему.

Після створення звернення ви зможете вести спілкування з Підтримкою або поштою, або в розділі Підтримки Бітрікс24 за посиланням у листi, який буде надісланий вам email.

А ще тепер є можливість приховати форму із запитом контактних даних клієнта в Онлайн-чаті:

Зробити це можна за допомогою невеликого лайфхака - методу мутації віджета. Для детальнішого ознайомлення рекомендуємо прочитати статтю про Розширені налаштування віджета Онлайн-чату

І наостанок як завжди нова порція корисних відео на нашому YouTube каналі.

Перегляньте та дізнайтеся як:


Успіхів у роботі!

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло