У разі помилок або будь-якої неправильної роботи застосунку Бітрікс24 ви можете звернутися в Підтримку. Спеціаліст служби підтримки може попросити вас відправити лог роботи застосунку Бітрікс24.
-
Відкрийте меню відправки лога:
Windows -
Далі оберіть необхідний варіант:
Уже створено звернення -
Ви можете вести спілкування з Підтримкою або поштою, або в розділі Підтримки Бітрікс24 за посиланням у листі.
Важливо! У логах застосунку Бітрікс24 міститься тільки технічна інформація роботи самого застосунку, ніяка конфіденційна інформація (паролі від облікових записів, історія чатів і т.п.) не передається.
У Підтримку відправляються логи з директорій (крім cef_cache):
Windows:
C:\Users\<Имя пользователя>\AppData\Roaming\Bitrix\Desktop\3.0\
macOS:
/Users/<Имя пользователя>/.bxd/