top_ua
Вхід

Підтримка24

Як відправити лог застосунку Бітрікс24 в Підтримку

У разі помилок або будь-якої неправильної роботи застосунку Бітрікс24 ви можете звернутися в Підтримку. Спеціаліст служби підтримки може попросити вас відправити лог роботи застосунку Бітрікс24.


  1. Відкрийте меню відправки лога:

    Windows

    В області сповіщень Windows (там, де знаходиться годинник) знайдіть іконку програми Бітрікс24, натисніть на неї правою кнопкою миші1, далі натисніть на шестерню2 та оберіть в меню налаштувань Надіслати лог в техпідтримку3.

    macOS

    Відкрийте меню застосунку Бітрікс241 і оберіть Надіслати лог в техпідтримку2.

  2. Далі оберіть необхідний варіант:

    Уже створено звернення

    Якщо вам потрібно повторно отправить лог застосунку, вкажіть номер звернення (він надсилається вам на пошту при першому зверненні):

    Звернення ще не створено

    Якщо ви вперше надсилаєте лог застосунку, вкажіть email для зв'язку та коротко проблему. Вашим зверненням буде призначений номер і посилання на переписку з Підтримкою в рамках цього звернення. Також номер і посилання прийдуть вам на зазначену пошту.

  3. Ви можете вести спілкування з Підтримкою або поштою, або в розділі Підтримки Бітрікс24 за посиланням у листі.

Важливо! У логах застосунку Бітрікс24 міститься тільки технічна інформація роботи самого застосунку, ніяка конфіденційна інформація (паролі від облікових записів, історія чатів і т.п.) не передається.

У Підтримку відправляються логи з директорій (крім cef_cache):
Windows:
C:\Users\<Имя пользователя>\AppData\Roaming\Bitrix\Desktop\3.0\
macOS:
/Users/<Имя пользователя>/.bxd/

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло